    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Re: Rondowa partyzantka po poznańsku
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Sender: Myjk <>
    <l6dean$c7i$1@node1.news.atman.pl> <l...@m...org>
    <1...@b...poznan.pl> <c...@m...org>
    <1...@b...poznan.pl>
    <528a8839$0$2137$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@b...poznan.pl> <1...@m...org>
    <1...@b...poznan.pl> <t...@m...org>
    <1...@b...poznan.pl> <uqjvj6vu4dl3$.dlg@myjk.org>
    <2...@b...poznan.pl> <1...@m...org>
    <2...@b...poznan.pl>
    Date: Wed, 20 Nov 2013 19:53:20 +0100

    Wed, 20 Nov 2013 11:24:41 +0000 (UTC), Budzik

    > To nie ma znaczenia ze powtórzone.
    > Wazne ze to jest kolejne miejsce gdzie trzeba sie zatrzymać
    > a gdzie nie trzebaby było tego robić gdyby tych swiatel nie było.
    > Wiec sa to kolejne swiatła. Tyle ze zsynchronizowane.
    > I nawet jak program bedzie dobrze zrobiony, to beda hamować.

    Ważne, ponieważ rozprawiamy o sytuacji w której jednak trzeba się zatrzymać
    aby nie doprowadzić do kolizji. Jeśli jest na tyle luźno, że zrobi się na
    poprzecznej przeciąg, to nic się szczególnego nie stanie, jeśli poczeka się
    te 30 sek. dłużej. Jeśli nie będzie przeciągu, to i tak na nic ten brak
    świateł się nie zda, bo i tak trzeba będzie stać.

    W tej sytuacji rozwiązania są dwa. Albo pełna sygnalizacja, albo zupełny
    brak. Połowiczne rozwiązanie to jest bzdurny pomysł.

    > Ale po Poznaniu w sumie az tak źle sie nie jezdzi
    > wiec moze po prostu inne priorytety?
    > Worcław, Warszawa maja chyba nieporównywalnei
    > wieksze problemy z korkami.

    W Wawie ostatnio ciągle się coś remontuje i buduje i stąd korki. Pomijam
    naturalnie kwestię ludzi jeżdżących jak sieroty, nie potrafiących ruszyć ze
    świateł bez opóźniania jazdy.

    > Jezioranskiego jest ok.
    > Na starołece przejezdza sie super... ale jak swiatła maja awarię.
    > Ze swiatłami niestety sa tam regularnie korki.

    Pytanie zachodzi, czy usunięcie świateł wewnętrznych by to zmieniło?

    --
    Pozdor Myjk