  • Data: 2014-06-09 13:41:55
    Temat: Re: Rondoprostowacz z Radomia :P
    Od: szerszen <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Myjk <m...@n...op.pl> wrote:

    > Tak twierdziłem i tak samo twierdzę nadal, więc co mi tu pi*isz że coś
    > innego twierdziłem...

    Bo tak było, napisałeś to co powyżej przytoczyłem, ale widze że się poprawiłeś i
    rozwazyłeś wszystkie kwestie ;)

    A więc jak sam widzisz, to że wjeżdzasz na skżyżowanie mając A7, nie oznacze że
    zawsze i każdemu co się w jego obszarze znajduje, musisz ustapić, sa przypadki że
    muszą ustąpić tobie. Jasne to i klarowne?

    > Zasłyszałeś i tak samo tępo w kółko pobzykujesz... Dotyczy WJEŻDŻAJĄCEGO na
    > SKRZYŻOWANIE a nie WJAZDU na skrzyżowanie -- czujesz różnicę?!

    A wjeżdzający na skrzyżowanie dokonuje wjazdu, czy może teleportacji?

    > No, to już wszystko jasne skąd twoje pokrętne pojmowanie przepisów. :P

    Daleko mi do mistrza czyli ciebie.

    > Przy najbliższym spotkaniu z policją czy sądem się dowiesz jak się
    > "wylicza" kwestię pierwszeństwa, niezależnie od tego czy będzie to na twoją
    > korzyść czy niekorzyść.

    No jak spotkam policmastra podobnego do ciebie, to pewnie się okaże że jestem
    wjeżdzającym do kolejnego skrzyżowania ;)

    --
    pozdrawiam
    szerszen