  • Data: 2014-06-09 13:52:42
    Temat: Re: Rondoprostowacz z Radomia :P
    Od: MichaelData(R) <s...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

    Myjk wydumał(a) w news:9omkm7epyyr5$.dlg@myjk.org :
    [...]
    > W wielu przypadkach tak jest, że kolizja jest ZA skrzyżowaniem a mimo tego
    > nie ma mowy o "nabyciu" pierwszeńśtwa, tylko o wymuszeniu. Dlatego
    > upraszam, żeby nie rozpatrywać sytuacji poprzez pryzmat wjazdu, a
    > szczególnie zjazdu (cokolwiek to znaczy, bo nadal tego nie określiłeś
    > gdzie ten zjazd i wjazd się zaczyna i kończy). Ale tutaj kolizja była
    > ewidentnie jeszcze w obszarze skrzyżowania.

    Kolego, NIE KŁAM. Mitsubishi jechalo swoim pasem Bedąc na skrzyzowaniu a BMW
    zmieniało PAS...inaczej: BMW wymusiło pierwszenstwo w momencie zmiany pasa.
    Poczytaj sobie kto ma pierwszeństwo przy zmianie pasa a kto i jakie ma
    pierwszenstwo jadąc swoim pasem. Tak, na skrzyżownaiu i poza nim, w obu
    przypadkach, zebys miał jasność.

    > To nie zmienia faktu, że Mitsu było pojazdem wjeżdżającym na skrzyżowanie
    > C-12+A-7 i miało ustąpić pojazdowi już znajdującemu się na skrzyżowaniu.

    Taaa, i wszystkim którzy sa na skrzyzowaniu. Naokoło caaałego ronda a nawet
    przed Mitsubihi i musi grzecznie czekac aż _WSZYSCY_ opuszą skrzyzowanie.
    Weź rozbieg i puknij się w scianę :>

    Jeszcze raz, zebyś dobrze zrozumiał. Mitsubishi USTĄPIŁO pierwszenstwa,
    wszystkim, którzy poruszali sie jego pasem ruchu[kropka] W momencie wjazdu
    na skrzyzowanie NIKT nie jechał pasem, który zajeło Mitsu. BMW jadąc swoim
    pasem DOGONIŁO Mitsubishi jadąc lewym pasem, zmieniło pas, wymuszajac
    pierwszenstwo (łamiąc art 22/1/, 22/1/1 i 22/1/4) jaki obowiazuje przy
    zmianie pasa ruchu[kropka] Decyzja sądu w tym przypadku jest błędna i wcale
    mnie nie dziwi. Wszystko mogło byc "naciagniete" gdyby BMW walneło w tył
    Mitsu. OK. W przypadku, kiedy BMW WYPRZEDZIŁO Mitsu i zajechało mu drogę,
    zmieniając pas ruchu, już nie.
    --
    Michael________(TM)