  • Data: 2011-12-07 14:25:37
    Temat: Re: Realne perspektywy polskich uczelni technicznych
    Od: AMX <r...@b...cy> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 07 Dec 2011 14:06:56 +0100,
    PeJot <P...@o...pl> wrote:

    > MZ to są łatwiejsze pieniądze. Spójrz, ile się namnożyło *płatnych*
    > uczelni typu Wyższa Szkoła Tego i Tamtego. Ktoś w tych wylęgarniach
    > bezrobotnych wykłada i nie robi tego za free.

    To teraz ja o trawniku sąsiada...

    Wszystkie te szkoły o których piszesz (u nas się je określa
    złośliwie Kup Sobie Wykształcenie) to są szkoły humanistyczne.
    Tam potrzeba tylko papieru i ołówków, nawet kosze są niepotrzebne =:-)

    Jakie to badania tam prowadzone miałyby napędzać technologię czy
    ogólniej rozwój? Tematy typu: ,,Wpływ inwigilacji SB na podaż
    styropianu w czasie stanu wojennego"?

    Wracając do zasadniczego tematu, czyli współpracy uczelni z
    przemysłem, to do tanga trzeba dwojga. No i jeszcze parkietu i
    muzyki. Widocznie czegoś brakuje skoro to nie działa. IMVHO to
    nie pokusa ,,łatwych pieniędzy'' z dydaktyki jest przyczyną.

    AMX

    --
    adres w rot13
    Nyrxfnaqre Znghfmnx r...@b...cy