    From: Piotr Gałka <p...@c...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Re. Pytanie do serwisantów.
    Date: Thu, 25 Aug 2016 10:47:02 +0200

    Użytkownik "re" <r...@r...invalid> napisał w wiadomości
    news:npkf9e$538$1@mx1.internetia.pl...

    > A niby jak miałoby to działać ? Ale nie wiem czy odkryłeś już systemy
    > wersjonowania kodu :-)
    Obiło mi się, ale spokojnie można powiedzieć, że nie odkryłem :)

    > że można po prostu cofnąć się do ostatniej pasującej wersji biblioteki.
    Ale to było na temat tego artykułu. Jakoś się okazało, że oni nie mogli się
    cofnąć do poprzedniej wersji jak te 11 linijek zniknęło z internetu.

    > Że nie odkryłeś testów automatycznych to już wiem :-)
    Wiem, że w toku dyskusji wykazałem się bardzo wieloma brakami w odkryciach,
    ale jakbyś jakoś zdefiniował/opisał co rozumiesz pod pojęciem testy
    automatyczne (jakiś przykład) to byłbym dźwięczny. Czuję, że wiąże się to z
    czymś co ja nazywam wektory testowe, ale nie wiem czy to jest to samo, czy
    coś więcej.
    P.G.