  • Data: 2016-08-25 20:51:40
    Temat: Re: Re. Pytanie do serwisantów.
    Od: "re" <r...@r...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotr Gałka"

    > W naszych urządzeniach (to brat, nie ja) nie ma bibliotek i jest USB, ale
    > tcpip załatwia scalak, który realizuje stos - czyli równoważnik użycia
    > biblioteki.
    > ---
    > Czyli jednak użyłeś tej biblioteki
    Dla mnie to nie jest użycie biblioteki tylko coś równorzędnego.
    ---
    Co za różnica ?

    Jak w mikrokontrolerze jest sprzęt liczący AESa i brat pisząc program
    korzysta z niego to nie musi dołączać do swojego kodu żadnej biblioteki
    tylko musi wiedzieć przez które rejestry i jak komunikować się z tym
    sprzętem.
    ---
    No właśnie, czyli zamiast napisać ten kod samodzielnie użyłeś jakiegoś
    scalaka. Ten scalak ma jakiś kod, mikrokod czy cokolwiek, co jest gotową
    biblioteką nawet jeśli zwykle tego tak nie określamy.