  • Data: 2016-08-25 10:28:36
    Temat: Re: Re. Pytanie do serwisantów.
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:npkavv$thb$1@node1.news.atman.pl...

    > takie coś:
    > Stream kodujRamkęKluczem( Stream _in, Kay klucz);
    > int128_t dawajCRC( Stream _stream, int _size );
    > Command sparsujRamke( Stream _ramka ) throw StrasznyBlad;
    > Stream wygenerujRamke( Command _komenda );
    >
    > Ale nie takie coś:
    > void zrobWszystkoAMyTylkoZrobimyOkienkaZPrzyciskami(void)
    ;

    :))))
    Umiesz żartobliwie i dosadnie przekazać informację trafiając jednocześnie w
    sedno.
    Na pewno znacznie lepiej teraz rozumiem co to jest API.

    Wydaje mi się, że ten (przydługi) wątek powoli wygasa.
    Korzystając z okazji (celowo w odpowiedzi na post Sebastiana, który poza
    grupą odpowiedział mi też na kilka jeszcze głupszych pytań, które wstyd
    byłoby mi zadać na forum) dziękuję wszystkim, którzy odpowiadali na moje
    pytania.
    Dla przypomnienia jak wątek "Pytanie do serwiasntów" stał się wątkiem o
    językach i bibliotekach:
    - chodziło o wyrwane złącze i serwis,
    - ktoś napisał, że dobrym rozwiązaniem byłoby umieszczeni złącza odpowiednio
    głęboko,
    - inny ktoś napisał, że widział takie rozwiązanie, ale tylko w jednym
    przypadku,
    - ja się pochwaliłem, że już w 1995 roku przerabiając DSM-51 na
    "Idiot-proof" tak umieściliśmy złącze zasilania DC,
    - na to była reakcja: "To ty jesteś ten od Piccolo, co nie przerobił na czas
    programu DOS na Windows".
    - tłumacząc się, że w tym czasie nie miałem ani wiedzy, ani narzędzi,
    napisałem między innymi coś w stylu, że nie jestem informatykiem ani
    programistą i z komputerami miewam problemy tam, gdzie dla innych wszystko
    jest proste i oczywiste,
    - na to Sebastian: pytaj, pomożemy.
    - a że akurat miesiąc temu zderzyłem się z sytuacją, że jakaś firma
    informatyczno/programistyczna potrzebowała by od nas coś więcej niż tylko
    protokół komunikacji, i wiem, że Sebastian jest dobry w te klocki to nie
    omieszkałem wykorzystać takiej oferty no i już jesteśmy w dll-ach.

    Jeszcze raz dziękuje i pozdrawiam Wszystkich,
    co nie znaczy, że jak ktoś się jeszcze odezwie to przestaję odpowiadać :)
    P.G.