  • Data: 2016-08-25 14:21:27
    Temat: Re: Re. Pytanie do serwisantów.
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:cfaf6949-ac77-4d5e-bb96-69693bf00876@googlegrou
    ps.com...

    Ja np. korzystam z SVN do synchronizowania plików między komputerami, jako
    backup i system wersjonowania.
    Całość to w sumie dwa skrypty (update i commit) a pożytek ogromny.
    Jak pracuję na jednym komputerze i tworzę coś to wystarczy że wyślę aktualny
    stan pracy do svn jednym skryptem, nastepnie idę do drugiego komputera i
    uruchamiam update, robie co mi tam trzeba i wynik znowu wysylam do svn
    (commit).
    To w sumie nic kosmicznego ale bardzo ułatwia pracę.

    -----------
    Przekonałeś mnie na tyle, że zapisałem sobie to SVN (+ wcześniej wymieniony
    git) do sprawdzenia kiedyś.....
    Ja pracuję na jednym komputerze i nie mam potrzeby synchronizacji
    czegokolwiek. A do backupu zrobiłem sobie kilkanaście lat temu dwa skrypty.
    Jeden backupuje wszystko, a drugi to, co zmieniło się od czasu, gdy zrobiono
    wszystko. Codziennie wołam ten drugi, a gdy jego backup robi się duży to raz
    wołam tego całego i potem znów codziennie tego przyrostowego. Jakoś nie mam
    determinacji, aby coś w tym poprawiać.

    Wiąże się z tym pewien zbieg okoliczności. Jak już miałem to gotowe to
    zrobiłem backupy (wtedy jeszcze na dyskietki) mojego komputera, a że było
    już późno to przeniesienie tego na drugi (nie mój) komputer zaplanowałem na
    drugi dzień. A w nocy mieliśmy włamanie i ukradli nam komputery. Kilka
    miesięcy prac na tym drugim wcięło (to były projekty płytek).
    P.G.