  • Data: 2011-10-26 15:36:59
    Temat: Re: Przeciwko własności intelektualnej - ciekawy przypadek
    Od: Adam Przybyla <a...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Paweł Kierski <n...@p...net> wrote:
    > [...]
    >
    > Dokładnie o to mi chodzi! Ochrona - tak, ale obecny trend powoduje
    > "zabetonowanie" twórczości/kreatywności. Wątpię, żeby motywacją dla
    > twórcy było to, że jego wnuk będzie mógł czerpać zyski z utworu.
    ... gdzies czytalem wypowiedzi przedstawicieli duzych koncernow
    softwareowych, jakie oni maja z tym klopoty. Powoli bedzie trzeba wiecej
    prawnikow niz programistow. To powod, ze sie nie da, jesli juz to poprzez
    subskrypcje, inne modele biznesowe ale nie prawa do wzorow matematycznych
    to jest chore ... Aktualnie prawa patentowe czynia wiecej szkody niz pozytku.
    Zyskuja na nich tylko ci ktorzy je lamia ... w azjatyckich fabrykach.
    Z powazaniem
    Adam Przybyla