    From: "ACMM-033" <v...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Przebijam wszystko;-)
    Date: Sat, 22 Aug 2015 01:23:53 +0200
    <mpnoev$psi$1@node2.news.atman.pl> <mpnu1d$qlt$1@node1.news.atman.pl>
    <55bf838d$0$8387$65785112@news.neostrada.pl>
    <mpob6j$ceq$1@node2.news.atman.pl>
    <55bfba3b$0$2188$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <o...@h...linksys> <mqv02n$t9h$1@node2.news.atman.pl>
    <55d7606e$0$8388$65785112@news.neostrada.pl>

    news:55d7606e$0$8388$65785112@news.neostrada.pl...

    > Za komuny to niekoniecznie, bo wiecie - ten wsad dewizowy itp.

    Jednak twórcy musieli się nieco mocniej postarać. Dziś wystarczy pierdnąć i
    beknąć, puścić przez modulador/wokoder i już narodek skacze z podniecenia :P

    > Ale jeszcze tak z ~5 lat temu to mam wrazenie, ze program byl ciekawszy -
    > teraz faktycznie - coraz czesciej "nie ma co ogladac".

    Jest, jest, tylko problem w tym, że o, mój program... i po raz enty oglądasz
    "tę panią co sobie powiększyła/zmniejszyła cyce", rzygasz już skądinąd
    pysznym torcikiem, ale pokazywanym po raz nieprzeliczalny, po protu to samo,
    to samo, to samo, żeby chociaż coś nowego.

    > A moze my po prostu dziwni jestesmy - telewizje sie przeciez o zabijaja o
    > ogladalnosc, a my nie chcemy ogladac tych tancow, spiewow amatorskich,
    > seriali bez konca itp :-)

    Tańce i śpiewy... ładniej tańczą w szpitalu chodzy na t.św. Wita, a śpiewają
    pijaczki, bekając przy okazji. Wprawdzie coraz częściej zdarza się, że w
    danym konkursie uczestniczy ktoś, kto ma pojęcie o tym, co robi i umie to,
    ale, kicz kicza kiczem kiczowato pogania.
    Niech zrobią jakiś porządny program "jak to działa", tytuł nie do końca
    przypadkowy, ale bez ścisłego zwiazku z programem obecnie nadawanym. Czy to
    formuła, czy to co, ale często odnoszę wrażenie, że nikt tego zbyt poważnie
    nie konsultuje. Już nie liczę na Kurka i Kamińskiego, bo oni, wiadomo, nie
    żyją. Nawet tych, co zaraqz po nich jakoś próbowali coś nam pokazywać, też
    już nie widuję. A dziś... To subiektywne odczucie i być może komuś bardziej
    będzie pasować obecny sposób prowadzenia programów. W sumie już wolałbym
    chyba ASłodowego z jego bardziej niż skromnym warsztatem, bo dla mnie
    średnio wiarygodnie wyglądał, ale przynajmniej miało to (wtedy to tak
    odbierałem) jakby to powiedzieć, jakiś poziom, wizerunek...
    Seriale... porzygać się można było, jeśli Janosika się w kilku miejscach
    widziało naraz, pierwszy raz oglądałem w '74, a w ostatnich 5 latach chyba w
    5 różnych kanałach leciało to niemal równolegle. Może weźmy zróbmy 20
    programów TVP, niech dziennik leci conajmniej w 5 odsłonach przesuniętych w
    czasie, jakiś dupowaty teledurniej kalibru "gdzie Doda ma swoich antyfanów".
    I jeszcze chcą, bym za to płacił, nie wystarczają im te pojebane reklamy
    traktujące odbiorców jak idiotów.
    To ja już wolę wyjść z psem na spacer i sfotografować jakiegoś owada na
    kwiatku, czy sam kwiatek, są fotki na moim profilu w NK, niebawem wrzucę
    kilka nowych.

    896510439 896126048 222478125 222478457 814605444 717857100 222478205