  • Data: 2015-08-21 19:31:24
    Temat: Re: Przebijam wszystko;-)
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ACMM-033" napisał w wiadomości
    Użytkownik "SW3" <s...@p...fm.invalid> napisał w
    wiadomości
    >Nie inaczej. I ja mam wrażenie, że za komuny, kiedy program był
    >nadawany do tego znacznie krócej, więcej było do obejrzenia mimo
    >tego, że były tylko 2 programy (a do '70 nawet jeden tylko), a nie
    >dziś, jak mam na dekoderze, grubo ponad 102.

    Za komuny to niekoniecznie, bo wiecie - ten wsad dewizowy itp.

    Ale jeszcze tak z ~5 lat temu to mam wrazenie, ze program byl
    ciekawszy - teraz faktycznie - coraz czesciej "nie ma co ogladac".

    A moze my po prostu dziwni jestesmy - telewizje sie przeciez o
    zabijaja o ogladalnosc, a my nie chcemy ogladac tych tancow, spiewow
    amatorskich, seriali bez konca itp :-)

    J.