-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.internetia.pl!not-for-mail
From: "re" <r...@r...invalid>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Projekt zmian w PORD
Date: Mon, 13 Jul 2015 21:31:30 +0200
Organization: Netia S.A.
Lines: 74
Message-ID: <mo13mo$663$1@mx1.internetia.pl>
References: <559cf11d$0$2198$65785112@news.neostrada.pl>
<mnisd3$9us$1@node2.news.atman.pl> <mnjq2t$kp1$1@mx1.internetia.pl>
<b4rf3axp5de6$.dlg@myjk.org> <559d918f$0$8385$65785112@news.neostrada.pl>
<a...@n...neostrada.pl>
<559e01df$0$2196$65785112@news.neostrada.pl>
<13ag49fd6belr$.dlg@myjk.org> <mnqnba$olm$1@node1.news.atman.pl>
<X...@1...0.0.1>
<mnqtgo$unb$1@node1.news.atman.pl>
<X...@1...0.0.1>
<mnuuo2$7lm$1@mx1.internetia.pl>
<X...@1...0.0.1>
<mo0j4e$ggd$1@mx1.internetia.pl>
<X...@1...0.0.1>
NNTP-Posting-Host: 78.10.177.126
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: mx1.internetia.pl 1436815896 6339 78.10.177.126 (13 Jul 2015 19:31:36 GMT)
X-Complaints-To: a...@i...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 13 Jul 2015 19:31:36 +0000 (UTC)
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
In-Reply-To: <X...@1...0.0.1>
X-Tech-Contact: u...@i...pl
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
Importance: Normal
X-Priority: 3
X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2565833
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "Budzik"
>>> ...a hamulce naprawiają. Jak to jest ? :-)
>>
>> Naprawić hamulec ktory nie działa, a sprawdzić siłe hamowania to
>> jednak dwie rózne sprawy.
> Jednak ... jak stwierdzić, że się je naprawiło nie sprawdzając tej
> siły hamowania
Niby prawda, ale jednak jakos mechanikom sie udaje.
Widać hamulce nie az takie skomplikowane.
---
Co to ma do rzeczy ? Koło generalnie prostsze jest od hamulca a jednak do
naprawy potrzeba wyważarki.
W razie watpliwości - zawsze mozna skorzystać z usług stacji.
---
Hehe. A kiedy tych wątpliwości nie ma ?
Przednie sprawdzić łatwiej - jak beda łapać nierówno, to przy silniejszym
hamowaniu auto bedzie sciagać.
---
W samochodzie z popularnym ABS nic Ci ściągać nie będzie.
>
>> P.S. Poodpowiadałbym chetnie na Twoje pozostałe posty, niestety nie
>> mam ochoty poprawiać recznie kazdego postu w zakresie cytowania a nie
>> chce robić burdelu.
> A propos burdelu, twoje artykuły są przygotowane niewłaściwie przez
> połamanie linii które powinny pozostać niepołamane na potrzeby
> swobodnej prezentacji. Taka zasada wynikająca z nieznajomości
> możliwości wyświetlacza na którym wiadomość będzie prezentowana. Są do
> tego odpowiednie kodowania takie jak: base64, quoted-printable i/w tym
> flowed (ze względu na cytowania). Sens ma też HTML.
>
Nie na usenecie.
Tutaj sa okreslone konkretne zasady.
Nie ma być HTML.
A linijki mają być połamane po bodaj maks 76 znakach (o ile dobrze
pamietam)
---
I widzisz, nie masz pojęcia o czym mówisz. Przeczytaj sobie najpierw na
temat tego łamania. Co dokładnie specyfikacja na jego temat mówi. To
zrozumiesz jakie gówno wysyłasz.
>> Szkoda.
> Po prostu mniej swojego śmiecia w odpowiedziach wyślesz :-) Ale
> ogólnie potwierdzam, że istnieje tu powszechny problem komunikacyjny
> biorący się z zaszłości historycznych które niektórzy wykorzystują do
> snobowania się na inne kodowania, inne standardy ... ile to lat minęło
> a dalej to samo.
Chyba nic dziwnego, skoro standard sie nie zmienił, a wiekszosc ma czytniki
ktore obsługuja standard ustalony a nie ten, co komus sie wydaje ze jest
wygodniejszy.
---
Przecież Ty żadnego standardu nie znasz byś mógł zauważyć, że się zmienił.
Se właśnie coś uważasz a gówno na ten temat wiesz.
Twoje "---" jest dla wiekszosci totalnie nieczytelne w dłuższych,
wiekopoziomowych watkach chocby ze wzgledu na brak kolorowania cytatów
konkretnego poziomu. Rozumiesz jak to działa?
To nie jest snobowanie - to jest wygoda o ktorej dzis modne fora moga tylko
pomarzyc.
---
Ale nie mówimy teraz o tym jak źle Microsoft napisał swój program tylko
jakie gówno Ty wysyłasz. Zainteresuj się jak to naprawdę powinno być. Na
razie tylko snobujesz się na "inne kodowania, inne standardy ... ".
Następne wpisy z tego wątku
- 13.07.15 21:39 cef
- 13.07.15 21:41 cef
- 13.07.15 22:00 Budzik
- 13.07.15 22:08 Tomasz Stiller
- 13.07.15 22:34 Tom N
- 13.07.15 23:26 re
- 13.07.15 23:28 re
- 14.07.15 00:23 Zenek Kapelinder
- 14.07.15 04:57 Liwiusz
- 14.07.15 07:00 Budzik
- 14.07.15 11:37 Zenek Kapelinder
- 14.07.15 12:00 Budzik
- 14.07.15 12:00 Budzik
- 14.07.15 12:33 jerzu
- 14.07.15 16:55 re
Najnowsze wątki z tej grupy
- SAMOCHODY ELEKTRYCZNE: EKOLOGICZNA HIPOKRYZJA CZY EKONOMICZNA GŁUPOTA? | GOSPODARCZE ZERO #21
- Baterie litowe, takie bezpieczne :(
- ładny dzień na cabrio
- chcę od życia czegoś więcej
- zajebał w mur
- Skandal, Emil Rau parkuje pod hipermarketem bez biletu
- o mały włos
- Szuru na uniwersytecie jagielońskim
- skup katalizatorów
- Polska to nadal złodziejski kraj?
- Motodziennik #281 Tesla z VANEM? A Volkswagen inwestuje w silniki spalinowe.
- Jest tu jeszcze CWANIAK?
- czyszczenie Cepiku
- szukanie żony
- Kamera - co obecnie tanie i dobre?
Najnowsze wątki
- 2024-06-27 SAMOCHODY ELEKTRYCZNE: EKOLOGICZNA HIPOKRYZJA CZY EKONOMICZNA GŁUPOTA? | GOSPODARCZE ZERO #21
- 2024-06-27 Głośnik piezoelektryczny
- 2024-06-23 Mala autonomiczna kamera monitoringu
- 2024-06-26 czas na emeryturę i EB
- 2024-06-26 Wyjścia video kart graficznych (NVIDIA)
- 2024-06-27 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-06-27 Bażanowice => Expert Migration Architect (Azure) <=
- 2024-06-27 Ulm => IT Netzwerktechniker (m/w/d) <=
- 2024-06-27 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-06-27 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-06-26 Kraków => International freight forwarder <=
- 2024-06-26 Częstochowa => Marketing Specialist (E-Commerce) <=
- 2024-06-26 Warszawa => Fullstack Java Developer <=
- 2024-06-26 Warszawa => React Native Developer <=
- 2024-06-26 Rzeszów => Frontend Developer (React) <=