  • Data: 2015-07-13 22:34:26
    Temat: Re: Projekt zmian w PORD
    Od: <9...@2...223426.invalid> (Tom N) szukaj wiadomości tego autora

    Tomasz Stiller w
    <news:mo15re$npl$1@dont-email.me>:

    > No proszę Cię. Przecież to jest tłumaczenie 12 latka. Ma być i koniec,
    > taki jest obowiązek odpowiedzialnego posiadacza samochodu. Przelew na ZUS
    > tez zdarza się zapomnieć zapłacić?

    Wiesz, to raz w miesiącu się robi a nie raz na 3 lata/2 lata/1 rok

    > Psa na spacer wyprowadzić też?

    DR nie skomle pod drzwiami i nie szarpie za nogawkę, gdy o nim zapomnę...

    > Większość to niestety za mało. Mają robić wszyscy. Jak faktycznie raz
    > zapomnisz, to się nic złego nie stanie, dostaniesz trochę po dupie i
    > następnym razem będziesz pamiętał.

    Ależ nie zapomniałem, tylko pojazd nie nadaje sie do badania technicznego
    więc nie jadę...

    > Walka jest o bandę cwaniaków zapominających dowodu przy kontroli i
    > załatwiających na lewo.

    ?

    Jakieś "twarde" dowody na swoje twierdzenie pokażesz?

    > Zgadza się. Śmierdziele w dzień, a dający po gałach w nocy. Tylko akurat
    > na to przeglądy niewiele pomogą. Potrzebna jest zmasowana akcja policji.
    > Są przecież takie regiony, gdzie z lewymi lampkami za długo się nie
    > pojeździ.

    I dokładnie tak samo można potraktować lewe/brak przeglądów -- złapany na
    drodze bez DR (i w CEPIKU brak badań) holowanie do najbliższej stacji
    diagnostycznej i niech płaci dwukrotnie, stacja do odstrzału jeżeli lewiznę
    robiła, a jej klienci do ponownego badania -- jeżeli badanie OK to na koszt
    państwa (odpowiednia kara finansowa dla stacji powinna sprawę załatwić).
    Nie widze natomiast powodu dla którego za pojazd, który remontuje
    hobbystycznie miałbym płacić co rok za przegląd którego i tak nie przejdzie
    (albo płacić wielokrotność stawki bo nie zgłosiłem się w terminie na
    badanie)

    --
    'Tom N'