eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPoszkodowany i OC - dochodzenie roszczeń na drodze cywilnej (nieco inne podejście) › Re: Poszkodowany i OC - dochodzenie roszczeń na drodze cywilnej (nieco inne podejście)
  • Data: 2013-08-09 00:12:27
    Temat: Re: Poszkodowany i OC - dochodzenie roszczeń na drodze cywilnej (nieco inne podejście)
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam>

    > Ani nie będziesz musiał zapłacić za to nią uszkodzono..

    No i to właśnie nie jest oczywiste ponieważ to twoja piła i jeśli nikt nie
    jest winny to z samego faktu posiadania możesz odpowiadać. Jest też tak, że
    tę odpowiedzialność właściciela w przypadku używania samochodu uchylają
    różne przepisy, ale nie jest oczywiste, że tej odpowiedzialności w ogóle nie
    ma.

    > Dokładnie - OC pokrywa odpowiedzialność każdego sprawcy który kieruje tym
    > samochodem, również tego którego personaliów nie dało się ustalić.

    A nie UFG ?