    From: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Poszedł jak kuna w agrest.
    Date: Sun, 31 May 2015 18:50:44 +0200

    W dniu 2015-05-31 o 10:58, Tomasz Wójtowicz pisze:

    > Zawsze zastanawiała mnie psychika osób życzących drugiemu czegoś złego.
    > Rozumiem, że wasz lumpenprotokół nakazuje w takich przypadkach
    > odwdzięczyć się podobnym życzeniem?

    To nie żadne życzenie, tylko czasem ludzie lepiej zaczynają rozumieć
    jakieś kwestie, jak dotyczą ich czterech liter, bo żeby tak teoretyzować
    ad abstractum to trzeba mieć jako takie pojęcie i wyobraźnię
    konsekwencji swoich tez, której Tobie brakuje, skoro wygłaszasz takie
    kategoryczne poglądy.

    > Dziwi mnie też ten komitet obrony czci zjeba w Audi RS. Przecież gdyby
    > na tych pasach był pieszy, albo zamiast tramwaju było auto klasy
    > Cinquecento/Smart, to wypadek śmiertelny byłby nieunikniony.

    Argument o matce i przedszkolu już dawno wyśmiał Bareja, ale widać nie
    każdy zrozumiał ;)

    --
    Liwiusz