  • Data: 2015-06-01 09:48:59
    Temat: Re: Poszedł jak kuna w agrest.
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mon, 01 Jun 2015 09:22:56 +0200, Liwiusz

    > Zachęcam zatem do zapoznania się ze znaczeniem terminów, o których
    > dyskutujemy.

    Termin to tylko słowo, my różnimy się w ocenie sytuacji.

    > A ja tu widzę tylko nadmierną prędkość i brak opanowania nad pojazdem.
    > Ignorowanie zasad było tylko konsekwencją powyższego. I na pewno nie
    > było celowe, skoro sprawca próbował jednak dostosować się do zasad
    > (uniknąć kolizji z tramwajem).

    Ja widzę omijanie lewym pasem (pod prąd), omijanie przed przejściem dla
    pieszych, przejazd na czerwonym świetle, nadmierną prędkość. Brak panowania
    nad samochodem akurat nie widzę. Dalej jest tylko "automatyczna" ucieczka
    od wzięcia tramwaju na maskę. Tam nie ma "świadomego" działanie (przy tak
    małej ilości czasu na reakcję), jest tylko odruch.

    --
    Pozdor Myjk