  • Data: 2015-06-01 12:28:33
    Temat: Re: Poszedł jak kuna w agrest.
    Od: p...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    --Też jestem ciekaw jak to się skończy. Czy wygra zdrowy rozsądek, czy raczej prawne
    kruczki...

    w Polsce nie mam pojecia ale w Niemczech przejazd na czerwonym zasadniczo podpada pod
    "razace niedbalstwo" nie pomaga nawet wykupiona ochrona prawna (rekomenduja przyjecia
    obnizonego odszkodowania) czyli 50% z klucza przepada a jak jakas dziadowskie TU to
    moga sie dalej palowac ...

    i zrodlo:

    Urteil zur Leistungskürzung bei Rotlichtverstoß

    Das Landgericht Münster entschied im Jahr 2009 ((LG Münster 20.8.09, 15 O 141/09 ),
    dass eine 50prozentige Kürzung der Entschädigung beim Überfahren einer roten Ampel
    rechtens sei. Eine Versicherungsnehmerin hatte gegen ihr Versicherungsunternehmen
    geklagt.

    P.