    From: "HF5BS" <h...@...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Postęp techniczny w podeszłym wieku
    Date: Mon, 27 Mar 2017 04:38:00 +0200
    <58cecf08$0$5156$65785112@news.neostrada.pl>
    <oamnpn$2fb$1@usenet.news.interia.pl>
    <58cfba2f$0$649$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <oapmeo$omt$1@node2.news.atman.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <oapt1j$uq0$1@node2.news.atman.pl>
    <58d6cc84$0$15187$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@p...pl.invalid>
    <ob90d1$e55$1@node1.news.atman.pl>
    <6...@p...pl.invalid>
    <s...@f...lasek.waw.pl>

    news:slrnodg6r8.pdm.jaros@falcon.lasek.waw.pl...
    > Mogą być (a nawet powinny) również w czasie jazdy. Żeby jak najwcześniej
    > poinformować o awarii. Ale jeśli od tego zdarzenia minęło wiele godzin,
    > wykryto dłuższą przerwę w podróży -- to nie widzę powodu, by nie blokować
    > włączenia niesprawnego oświetlenia.

    Ja bym nie był aż tak wyrywnym - powinno zaświecić jednak sprawną połowę i
    włączyć UPIERDLIWY alarm na tablicy, a nie po cichu zablokować wszystko,
    nigdy nie znamy sytuacji, która może powodować, że musimy pojechać. Auto jak
    już absolutnie koniecznie musi i nie ma wyjścia, niech wejdzie w tryb
    serwisowy, czyli żółwia jazda, gaz jakby chciał a nie mógł (wolałbym jednak,
    aby mi nie cudowało w taki sposób). Ale faktu pouczania mnie przez
    producenta, jak mam się zachować w takiej sytuacji, proszę nie
    implementować. Wyobraźmy sobie, że musimy pilnie zawieźć kogoś nocą na
    pogotowie (choćby rodzącą żonę do szpitala), a tu ch*j, auto nie włączy mi
    świateł w ogóle, bo JEDNA żarówka się spierdziała (choć druga już się nie
    spierdziała), a innego transportu nie ma. OK, włączę awaryjne, bo JEST
    problem, ale winszuję sobie, aby sprawna lampka grzecznie mi zaświeciła, a
    auto grzecznie zrealizowało moją dyspozycję pojechania tam, gdzie nim
    pokieruję. Jak sobie zechce, niech zaalarmuje policję (nawet sam nacisnę
    guzik celem wysłania tego powiadomienia), straż miejską, prokuraturę, sąd
    miejski, rejonowy, wojewódzki, Komisję Europejską, Ciocię Krysię, Sierotkę
    Marysię, urząd skarbowy, oraz kogo sobie zechce do tej listy dołaczyć, a
    każde niech mi wlepi tauzena mandatu, protestować nie będę. Ale wara autu od
    pouczania mnie, co do pory i sposobu posłużenia się nim, jak mi życie
    zbrzydnie i zechcę się rozpi*.*.*ić na drzewie celem samobójstwa, to
    samochód ma prościutko pojechać w jego kierunku i rozpi*.*.*ić się na
    drzewie. Do mnie należy takie jego użycie, by nie zrobić krzywdy innym i z
    tego zobowiazania zamierzam się wywiązać.

    (C) Kabaret Neo-Nówka.