-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: "HF5BS" <h...@...pl>
Newsgroups: pl.misc.elektronika
Subject: Re: Postęp techniczny w podeszłym wieku
Date: Mon, 27 Mar 2017 04:38:00 +0200
Organization: Stowarzyszenie Przeżuwaczy Szmat
Lines: 38
Message-ID: <ob9tto$be1$1@node2.news.atman.pl>
References: <a...@n...neostrada.pl>
<oaef14$tdh$1@news.chmurka.net>
<58cb924b$0$663$65785112@news.neostrada.pl>
<58cb97ed$0$15189$65785112@news.neostrada.pl>
<oagh3i$me7$1@news.chmurka.net>
<58cbd9b4$0$641$65785112@news.neostrada.pl>
<58cbe7ff$0$15197$65785112@news.neostrada.pl>
<oahh62$hht$1@usenet.news.interia.pl>
<58cd7a97$0$5148$65785112@news.neostrada.pl>
<oaludh$emc$1@usenet.news.interia.pl>
<58cecf08$0$5156$65785112@news.neostrada.pl>
<oamnpn$2fb$1@usenet.news.interia.pl>
<58cfba2f$0$649$65785112@news.neostrada.pl>
<s...@f...lasek.waw.pl>
<oapmeo$omt$1@node2.news.atman.pl>
<s...@f...lasek.waw.pl>
<oapt1j$uq0$1@node2.news.atman.pl>
<58d6cc84$0$15187$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@p...pl.invalid>
<ob90d1$e55$1@node1.news.atman.pl>
<6...@p...pl.invalid>
<s...@f...lasek.waw.pl>
Reply-To: "HF5BS" <h...@...pl>
NNTP-Posting-Host: 89-67-234-192.dynamic.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1490582264 11713 89.67.234.192 (27 Mar 2017 02:37:44
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 27 Mar 2017 02:37:44 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.7215
X-Antivirus: Avast (VPS 170326-0, 2017-03-26), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:715673
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "Jarosław Sokołowski" <j...@l...waw.pl> napisał w wiadomości
news:slrnodg6r8.pdm.jaros@falcon.lasek.waw.pl...
> Mogą być (a nawet powinny) również w czasie jazdy. Żeby jak najwcześniej
> poinformować o awarii. Ale jeśli od tego zdarzenia minęło wiele godzin,
> wykryto dłuższą przerwę w podróży -- to nie widzę powodu, by nie blokować
> włączenia niesprawnego oświetlenia.
Ja bym nie był aż tak wyrywnym - powinno zaświecić jednak sprawną połowę i
włączyć UPIERDLIWY alarm na tablicy, a nie po cichu zablokować wszystko,
nigdy nie znamy sytuacji, która może powodować, że musimy pojechać. Auto jak
już absolutnie koniecznie musi i nie ma wyjścia, niech wejdzie w tryb
serwisowy, czyli żółwia jazda, gaz jakby chciał a nie mógł (wolałbym jednak,
aby mi nie cudowało w taki sposób). Ale faktu pouczania mnie przez
producenta, jak mam się zachować w takiej sytuacji, proszę nie
implementować. Wyobraźmy sobie, że musimy pilnie zawieźć kogoś nocą na
pogotowie (choćby rodzącą żonę do szpitala), a tu ch*j, auto nie włączy mi
świateł w ogóle, bo JEDNA żarówka się spierdziała (choć druga już się nie
spierdziała), a innego transportu nie ma. OK, włączę awaryjne, bo JEST
problem, ale winszuję sobie, aby sprawna lampka grzecznie mi zaświeciła, a
auto grzecznie zrealizowało moją dyspozycję pojechania tam, gdzie nim
pokieruję. Jak sobie zechce, niech zaalarmuje policję (nawet sam nacisnę
guzik celem wysłania tego powiadomienia), straż miejską, prokuraturę, sąd
miejski, rejonowy, wojewódzki, Komisję Europejską, Ciocię Krysię, Sierotkę
Marysię, urząd skarbowy, oraz kogo sobie zechce do tej listy dołaczyć, a
każde niech mi wlepi tauzena mandatu, protestować nie będę. Ale wara autu od
pouczania mnie, co do pory i sposobu posłużenia się nim, jak mi życie
zbrzydnie i zechcę się rozpi*.*.*ić na drzewie celem samobójstwa, to
samochód ma prościutko pojechać w jego kierunku i rozpi*.*.*ić się na
drzewie. Do mnie należy takie jego użycie, by nie zrobić krzywdy innym i z
tego zobowiazania zamierzam się wywiązać.
--
Wyobraź pan sobie taką sytuację, pracujesz pan do 67 roku życia,
co miesiąc wpłacasz 1000 złotych na ZUS, później dostajesz
700 złotych miesięcznie emerytury. I kto jest złodziejem?
(C) Kabaret Neo-Nówka.
Następne wpisy z tego wątku
- 27.03.17 11:02 Jarosław Sokołowski
- 27.03.17 12:26 HF5BS
- 27.03.17 14:32 Piotr Gałka
- 27.03.17 14:49 Adam
- 27.03.17 16:04 Marek
- 27.03.17 16:11 Marek
- 27.03.17 16:15 Jarosław Sokołowski
- 27.03.17 18:04 Piotr Gałka
- 27.03.17 19:14 Jarosław Sokołowski
- 27.03.17 22:40 Adam
- 28.03.17 00:38 re
- 28.03.17 09:43 Cezary Grądys
- 28.03.17 12:47 Piotr Gałka
- 28.03.17 13:48 Jarosław Sokołowski
- 28.03.17 16:19 Piotr Gałka
Najnowsze wątki z tej grupy
- SEP 1 kV E
- Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- starość nie radość
- Ataki hakerskie
- Akumulatorki Ni-MH AA i AAA Green Cell
- Dławik CM
- JDG i utylizacja sprzetu
- Identyfikacja układ SO8 w sterowniku migających światełek choinkowych
- DS1813-10 się psuje
- Taki tam szkolny problem...
- LIR2032 a ML2032
- SmartWatch Multimetr bezprzewodowy
- olej psuje?
- Internet w lesie - Starlink
- Opis produktu z Aliexpress
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Warszawa => Administrator Bezpieczeństwa IT <=
- 2024-12-12 Ostrów Wielkopolski => Trener zespołu sprzedaży Call Center <=
- 2024-12-12 Kraków => Key Account Manager <=
- 2024-12-11 SEP 1 kV E
- 2024-12-11 DNS restrictions are on
- 2024-12-11 wielkie bu
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=