    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Posluchajta ... art. 17.2.
    Date: Sun, 4 Dec 2016 12:45:33 +0000 (UTC)
    <o1vcea$hhg$1@node2.news.atman.pl> <o1vj7b$1hd$1@news.mixmin.net>
    <X...@1...0.0.1>
    <o20arl$c26$1@news.mixmin.net>
    <X...@1...0.0.1>
    <o20ths$fvl$2@news.mixmin.net>
    <8...@g...com>

    > Nie jestem od dawania szans. Mniej wiecej tyle wyjechalem jak sie
    > dupek nadzial. Specjalnie go nie zaluje bo to jak wiekszosc ludzi na
    > ziemi idiota. Sam sobie wymierzyl kare. Dostal mandat krzywy widelec i
    > kolo do centrowania. Nie ma obowiazku trabienia jak sie wyjezdza z
    > bramy, trzeba tylko zachowac ostroznosc. Ale w przypadku chodnika
    > trzeba zachowac ostroznosc na okolicznosc ludzi chodzacych na nogach a
    > nie motocyklistow, rowerzystow czy nisko latajacych samolotow.

    To akurat nie do konca jest prawda.
    Musisz sie np. spodziewac, ze pojedzie na rowerze ojciec z dzieckiem - oni
    sa na gruncie prawa pieszymi...

    A jak nie masz widocznosci to prawo mowi: zabezpiecz pomoc osoby
    trzeciej...

    Co nie zmienia faktu ze co do zasady sie z toba zgadzam - trzeba dbac o
    własne bezpieczesntwo i czasami idioci sami proszą się o to zeby cierpien.
    Ale trzeba tez uwazac, zeby potem nie okazać się winnym tego cierpienia.

    Przykładowo staram się bardzo szanowax na drodze, nie wyprzedzam na gazete,
    sygnalizuje manewr zeby ten za mna widział etc.
    Ale jak widze w ciemnosci rowerzyste bez lampki, bez kamizelki to
    zastanawiam sie na co on liczy i czy to moze jakis samobójca.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "To są cycki szczęścia (.)(.) prześlij je do trzech osób w przeciągu