    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Popularność kombi - regionalizacja
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Tue, 1 May 2018 11:36:37 +0200

    Dnia Tue, 1 May 2018 11:02:31 +0200, Marek S napisał(a):
    > No właśnie - bo nie potrzebuje. Tylna szyba zazwyczaj pozostaje czysta.

    Ale niektore maja :-)

    > Chyba jednak niekoniecznie. W Maździe 323 jaką jeździłem kiedyś, właśnie
    > hatchback, szyba brudziła się błyskawicznie - tak jak w kombi. Parę km
    > szybszej jazdy i nic przez nią nie widać.

    A w innych jest dobrze

    > A po co widoczność przez tylną szybę? Bo mam lusterko wsteczne i nie
    > waham się go używać :-D

    Mam trzy lusterka :-)

    No tak, nie masz kombi, to nie znasz problemu "tyl zastawiony, nic nie
    widac w lusterku" :-)

    Za to moze byc deszcz, czy rosa i tez nie widac, a nie masz nawet
    wycieraczki ;-)

    > Ciekawe, bo jak złapałem flaka w rowerze, to po zdjęciu przedniego koła
    > (ubiegając Twoje argumenty: to żaden demontaż - jednym ruchem, zwalnia
    > się zaczep koła) bez problemu go zapakowałem w bagażnik.

    To nie wiem - gratulowac duzego bagaznika czy wspolczuc malego rowerka
    :-)

    > Zgoda, ale jeśli ktoś wozi co najwyżej laptopa, to po co mu wciskać
    > ciężarówkę?

    15 calowy monitor Daewoo w pudle nie wchodzil do lanosa :-)

    > Nigdy tak nie podchodziłem do aut. No może z dwoma wyjątkami, o jakich
    > wspomniałem: kombiaka i hatchbacka. Dla mnie jazda to przyjemność. Auto
    > zawsze czyste.

    W czasie jazdy auta nie widac :-)

    Widac przy podchodzeniu ... i oczywiscie mozna sobie postawic na
    podworku, usiasc na fotelu i podziwiac :-)

    > Ależ oczywiście, ze tak! Chodzi mi tylko o to, że nie powinno się mówić,
    > że sedan lub kombi jest beee bo wszystko w/g potrzeb. W kombi gnoju na
    > pole nie przewieziesz więc czy to ma oznaczać, że jest do bani?

    w sedanie tez nie przewies, wiec jest tak samo do bani ;-)

    > A już w tym wątku widzę osoby twierdzące, że coś jest cool a coś innego
    > nie ma prawa istnieć. Bez sensu...

    A sedanow coraz mniej produkuja ;-)

    J.