  • Data: 2012-11-22 15:28:18
    Temat: Re: Polska slabizna R&D
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Wednesday, 21 November 2012 22:56:49 UTC, J.F. wrote:
> [...]
    wykonaniu, słabym szkoleniu obsługi itd, ale nigdy nie stosowano niedojrzałej
    konstrukcji, poza absolutnymi początkami.

    nie opublikuje przepisów niesprawdzonych w programach eksperymentalnych. Nikt nie
    rozpocznie takich programów bez rzetelnego przygotowania. I tak dalej...

> [...]
    >
    > nuclear reactors beyond 40 years, following the Court of Audit decision
    >
    > that this is the best option as new nuclear capacity or other forms of
    >
    > energy would be more costly and available too late. Within ten years 22 out
    >
    > of the 58 reactors will have been operating for over 40 years.
    >

    > Ha, ale z tego wynika ze to jeszcze inaczej bylo.
    >
    > Najpierw tak
    >
    > http://en.wikipedia.org/wiki/UNGG_reactor
    >

    > A w potem Framatom rozwijal projekty Westinghouse, i zrobili reaktor Phenix
    >
    > na cieklym sodzie ... to jak to jest - instalacja testowa, czy testowanie u

    Wklejasz link do artykułów na kilka stron, nie wiem co Ciebie tak w nich
    zbulwersowało, bo komentujesz nie to co tam jest napisane tylko swoje utajnione
    wnioski. Nie jestem w stanie nic Ci odpowiedzieć bo nie wiem czy chcesz się wyżalić
    czy o coś spytać.
    Konrad