  • Data: 2012-11-28 10:21:07
    Temat: Re: Polska slabizna R&D
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Tuesday, 27 November 2012 17:24:11 UTC, J.F wrote:
    > Jesli sie na tym oprzec, to we Francji nie rozebrali jeszcze zadnego.
    > Stoja i czekaja na lepsze czasy, co w sumie moze i jest najlepszym
    > rozwiazaniem.

    Gdzie stoją? Pokażesz? Zaczniesz kiedyś w dyskusjach używać argumentów mających
    oparcie w rzeczywistości?

    > P.S. Lista z Japonii jest pelna ? Bo ciekawie wyglada - tylko jeden
    > przypadek poza Fukushima :-)

    A kto powiedział że jest pełna? Poszukaj sobie dokładniejszej.

    > Chyba ze prezydent podpisze dekret :-)

    Udowodnij to. Pieprzysz tradycyjnie jak potłuczony, może kiedyś zaczniesz brać
    odpowiedzialność za to co wypisujesz?

    > Watpie zeby Rosjanie sie pochwalili czymkolwiek z projektu. To
    > przeciez tajne i to z czasow szpiegomanii.
    > Tylko podkreslam - mnie nie chodzi o pogladowy schemat sterowania,
    > chodzi mi o przyklad analizy ze przy tym ukladzie pretow reaktor
    > bedzie dzialal i da sie wylaczyc.

    Chcesz powiedzieć że wszystkie RBMK które w sumie przepracowały jakieś dziesięć
    milionów godzin, przeczą Twojej tezie, więc nigdy nie istniały, tak?

    > Co pewien czas wpada mi jakies nowe opracowanie i to juz wcale tak nie
    > wyglada.
    > Pare bledow w projekcie, plus pare u obslugi, ktore sie latwo wytyka
    > po 20 latach analizy jak do tego doszlo.

    Poproszę o te "parę błędów w projekcie". Albo przyznaj się że tak tylko sobie
    bredzisz radośnie...

    Konrad