  • Data: 2018-04-23 20:58:54
    Temat: Re: Polećcie nawigację
    Od: kk <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-04-23 o 19:59, Marek S pisze:

    > TMC w Polsce wystartował w 2010 roku. Jednakże z racji tego, że to w
    > samych założeniach przestarzała technologia (gdzieś użyłem porównania,
    > że to tak jakby w nastąpił powrót z obecnych serwisów WWW do technologii
    > WAP).

    Tutaj masz taki WAP, i ?

    Rozwiązania internetowe rozwijają się dynamicznie, nie ma monopolu
    > dostępu do rynku, każdy ma smartfona i sieć w nim więc era TMC w
    > naturalny sposób upadła.

    Ale jakie rozwiązania ? TMC może być dostępny przez internet. A te
    nawigacje nie wiadomo z czego korzystają. Wydaje się, że właśnie z
    jakiegoś monopolistycznego rozwiązania. Bo jak pytam czy istnieje system
    to nie potrafisz odpowiedzieć.