  • Data: 2018-04-23 22:46:07
    Temat: Re: Polećcie nawigację
    Od: Cavallino <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 23-04-2018 o 20:04, Marek S pisze:

    > W to wierzę i nie dziwię się.

    > I mimo wyczyszczenia ustawień i przeinstalowania Yanosika nadal za
    > każdym odpalaniem żąda od Ciebie zalogowania się???

    Nie, tego żądał tylko za pierwszym razem.
    Za to często nie umie znaleźć gps dla odmiany.
    Nawet gdy inne programy akurat go używają, to przełączenie na yanosika
    powoduje wyłączenie gps.

    > W innej gałązce dyskusji rozrysowałem mapę obrazującą jak było. Każda
    > inna droga byłaby lepsza, nawet przez Kaszuby dookoła województwa.

    Ok, ale takie dane muszą trafić do mapy, to się nie dzieje w 1 sekundę.
    Dlatego pytam, czy na mapach widziałeś, że obwodnica stoi, a mimo to
    wyznaczona została trasa przez nią?