  • Data: 2018-04-23 22:42:43
    Temat: Re: Polećcie nawigację
    Od: Cavallino <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 23-04-2018 o 19:54, Marek S pisze:

    > Yanosika stopowałem uruchamiałem nawet ze 3x na zmianę z Googlami by
    > zweryfikować czy któraś z nich nie da innej opcji. Nic się nie zmieniło.

    Ale w googlach możesz wprowadzić punkt pośredni, albo przesunąć trasę i
    zobaczyć ile jego zdaniem pojedziesz Twoim objazdem.
    Jak tego nie zrobisz, to nie wiesz gdzie leży przyczyna, że Cię na niego
    nie kieruje.

    > No jak nie skoro stoję w korku i gapię się na niego?

    W danym miejscu stoisz, ale może potem Ty pojedziesz, a na objeździe byś
    stanął i to na dłużej.

    > Przypuszczam, że nawet więcej niż godzinę. Zrobiłem pełną ilustrację
    > obrazującą co się działo tamtego dnia.
    >
    > https://drive.google.com/file/d/13x9c2otDQFc2zu87cNc
    nGHZK7L9tpa48/view?usp=sharing

    Google wiedziało o korku, pokazało wypadek?
    A yanosik?

    > Jechałem z p1. Yanosik kazał mi zjechać w p2. Nie byłem świadomy co się
    > na obwodnicy dzieje więc posłuchałem się. Gdy tylko na zjeździe p2
    > znalazłem się, zobaczyłem iż nikt się nie porusza na obwodnicy lecz było
    > za późno by wycofać auto.

    To samo pytanie co powyżej.