  • Data: 2016-12-14 01:54:48
    Temat: Re: Podkładka pod lutowanie
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dzieki, widziałem to wcześniej ale nie sprawiała wrażenia solidnej, w
    > końcu zamówilem i zobaczymy, może nie mam racji.

    nie wiem co ty tam zamiarujesz na tym robić, ale ja mam to w firmie
    gdzie pracuję a nie bawię się razem z paroma osobami.
    Do warsztatu mechanicznego, gdzie ktoś napierdziela młotkiem w ostre
    przedmioty to się pewnie nie nada, ale do każdego elektronicznego i
    elektrycznego na pewno.

    Uprzedzam, że kiedy to przychodzi paczką jest zrolowane. I wymaga
    poleżenia dzień - dwa aż się rozprostuje. Dodatkowo spodnia strona dość
    nieprzyjemnie śmierdzi gumą ale to tylko jak leży luzem.
    Na biurku nic nie czuć - jest OK.

    Warto też do tego zaopatrzyć się w odpowiednią bransoletkę ESD i tego
    typu detale, bo taka mata jest NIEZBĘDNA dla niektórych prac z
    wrażliwymi na ESD elementami. Dlatego mam to na wszystkich prawie
    stołach - nawet tam, gdzie stoi głównie PC.
    Ale czasem trzeba usiąść przy PC z jakąś płyteczką, czy coś programować
    i bez takiej maty jest problem. Albo może być.