  • Data: 2016-12-27 03:00:50
    Temat: Re: Podkładka pod lutowanie
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > może położyłeś gumą do góry :)
    > Jak leży gumą do dołu nic nie czuć. No mam tego 4 szt. w pomieszczeniu
    > biurowopodobnym. Nic nie czuć :)

    Ale, skoro zeszło na toxykalia to opowiem historię.

    Jakieś 10 lat temu byłem z koleżanką małżonką nad morzem. We Władku
    sobie wynajęłem domek taki drewniany... Niedaleko plaży.

    No i tak się wczasujemy, aż któregoś dna na plaży leżąc czujemy że coś
    wali. Odór taki chemicznobiologiczny zalatuje chwilami.

    Kuśwa - sobie rozmawiamy - co to tak wali niemiłosiernie ??
    Z tych wydm chyba zalatuje czasem. Jakieś tam kanały chemiczne czy coś ?
    No nic. Poszlimy do domku. Po drodze też tak czasem ten zapaszek
    zalatuje. Niedobrze - trzeba zmienić lokalizację czy jak ?

    W końcu w domku siedzimy też - w sumie niedaleko od tej plaży - no wali
    jak cholera. No szlag mało nas nie trafi, bo to co robić teraz ?
    Domek zapłacony - a tu smród po okolicy się niesie.

    Co się okazało ??

    Tego feralnego dnia, w którym poczuliśmy pierwszy raz to cholerstwo,
    koleżanka po drodze se kupiła klapeczki. Takie jakby z gąbki, czy gumy...
    I toto tak cholerycznie waliło. Ale nie wyobrażacie sobie. Najgorsze to,
    że ten zapach od czasu do czasu tak zaniosło, zupełnie nie wiadomo skąd.

    Ale to był przepotworny toxic. Taki co się kojarzy z jakąś kreskówką z
    jaskrawozielonymi parującymi ściekami z elektrowni atomowej...
    Te klapki powinno się oddać do armii, bo żaden żywy organizm nie byłby w
    stanie tego przeżyć.
    Dopiero po wrzuceniu do foliowego wora i do bagażnika przestało cuchnąć.
    Kosmos po prostu.