  • Data: 2016-12-29 16:12:09
    Temat: Re: Podkładka pod lutowanie
    Od: "HF5BS" <h...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:o414um$avv$1@node1.news.atman.pl...

    > Mówię z doświadczenia :)
    > Guma pod spodem jest faktycznie śmierdząca, ale gdyby nie było to w sumie
    > OK, to bym tego nie kupował :)

    No, bo tak to jest, że jedno mocno smierdzące nie dyfunduje, pośmierdzi
    godzinkę, done. Inny dynks, mniej capiący, ale, powiedzmy, rozpuszczalny,
    weżre się w pory (nie mylić z galotami) i tydzień tego nie spłuczesz nie
    wypłuczesz. Perfumy babskie niestety, są z tej kategorii, gdzie zapach
    szczególnie się utrwala. Różne tam świństwa do tych gum i plastyków dodają,
    więc w sumie, każdy przypadekj jest inny.

    --
    ...Ja biorę na siebie schody, znajdę je skubane i skopię im poręcz
    tak, że nie będą wiedziały, którędy na górę. (C) Osioł ze Shreka.