  • Data: 2023-12-22 23:13:27
    Temat: Re: Play -- przenośny problem
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 22 gru 2023 o 00:41, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

> [...]
    > później zniknęła i do tej pory nie powróciła... O 19:40 przywędrował
    > do mnie SMS informujący mnie o rozpoczęciu wymiany karty SIM...
    > Teraz jest 23:37 -- nowa SIMka nie jest widoczna w telefonie...
    > Ostatni restart poczyniłem przed kilkoma minutami; zaczekam jeszcze
    > kilka minut, zrestartuję kolejny raz, ale raczej bez złudzeń na
    > uruchomienie tej SIMki... W komórce są teraz dwie SIMki -- nowa
    > kłopotliwa (telefon jej nie widzi -- choć przez chwilę widział,
    > co pokazałem obsługantce Play) i SIMka matki Biura (579 515 373
    > trzymanego w Play) pracująca poprawnie...

    Napisałem ponownie i dostałem kilka ;) (może i kilkanaście)
    informacji (m@ilem i SMSami) o procesie wymiany karty SIM.

    SIMkarta wreszcie jest widoczna, można z niej zadzwonić i sprawdzić
    stan telefonicznego konta -- 5pln i 6GB do 01 stycznia 2024 r.

    Taryfą jest 'Play na Kartę'.

    Niebawem chcę przejść na 'Play na Kartę odNOWA'...

    5pln i 6GB to coś, ale w a2mobile mam gadanie bez limitu
    i niemal pełny pakiet 300GB...

    > Ale czy uda się?...

    Obaczym, co nastąpi...

    > Ww. numer kończy się cyframi 534, ojcu podarowałem podobny,
    > to znaczy zakończony cyframi 435 a zaczynający się tak samo jak ww...

    > Oba z Virgin; przeniesione do Orange, skąd przeniosłem je do Play...
    > Ten z końcówką 435 posłużył mi do tego i owego ;) w Play, zebrał na
    > siebie sporo doładowań i wyfrunął (rzecz jasna ze stratą 20 pln) do
    > Polkomtelu, skąd przeszedł do a2mobile i służy ojcu w Millennium...

    Ojciec utrzymuje, iż wymusił :) na Millennium zmianę numeru, ale wg
    mnie -- niekoniecznie... Siak czy inaczej -- w ojca telefonie teraz
    są dwie SIMki i aktywna apka, więc chyba jest OK...

    > Ojca Millennijna debetówka dziś zbiesiła się -- ani plastykiem nie
    > można było zapłacić, ani moim telefonem za pomocą Portfela Google.
    > Na WWW widać stan superpozycji -- płatności zbliżeniowe są WŁĄczone
    > i zarazem są WYŁĄczone... Odpaliłem ojcu apkę na jego smartfonie,
    > po czym odpaliłem też na swoim... Obie pracują poprawnie -- zapewne
    > też w superpozycji... ;) Ojca debetówkę wywaliłem ze swego Portfela
    > i wrzuciłem do Portfela ojca -- ale że ojciec nie ma hasła (więc to
    > wrzucenie nie doszło do skutku) po czym wrzuciłem ją ponownie sobie
    > do Portfela Google...

    I z plastykiem OK, i telefoniczne płacenie poszło...

    > Ojciec rozwalił swego Linuksa Q4OS -- usiłuję mu uruchomić W10...
    > Ten W10 żywcem zerżnięty z Acera@Intelu -- aktualizuje się, choć
    > mu do szczęścia brakuje tego i owego, gdyż przeniosłem tylko
    > systemową partycję... Potrzebna jest jeszcze partycja z danymi
    > i RAMdysk z literką R, do którego to i owo odwołuje się... Na
    > razie jako partycję z danymi podczepiłem tę od WXP -- nawet
    > trochę ;) pasuje...

    W10 nieźle pracuje... Jakiś czas proponował aktywację, lecz
    finalnie zaniechał tego żądania z nieznanych mi przyczyn...

    --