eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmPlay a "okres ochronny"Re: Play a "okres ochronny"
  • Data: 2010-06-29 08:04:48
    Temat: Re: Play a "okres ochronny"
    Od: Olgierd <n...@n...problem> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Tue, 29 Jun 2010 08:07:20 +0200, niusy.pl napisał(a):

    >> Już niedawno napisałem, że pomysł jest na tyle dziwaczny, że nie
    >> zdziwię się, że ustawodawca nałoży taki obowiązek na operatorów.
    >> Zaproponuj jednak proszę w jaki sposób miałoby się to realizować.
    >
    > Może nałożyć obowiązek informowania o cenie połączenia przed jego
    > realizacją właśnie tak, jak ktoś tutaj proponuje.

    Zadam proste pytanie: w *jaki sposób* miałoby to być realizowane? Głos z
    taśmy "ta rozmowa kosztować będzie tyle a tyle"? Za każdym razem, przed
    każdym połączeniem?

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis ==> http://LegeArtis.org.pl <==
    pstryczki ==> http://www.flickr.com/photos/olgierd/
    [reklama] dobre foto we Wrocławiu ==> http://foto-krzyki.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: