eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmPlay a "okres ochronny"Re: Play a "okres ochronny"
  • Data: 2010-06-29 13:03:04
    Temat: Re: Play a "okres ochronny"
    Od: w...@a...pl (Wemif) szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    scream <n...@p...pl> wrote:
    >
    > Zamierzam przenieść numery do Play dla firm, gdzie przy umowie na rok za
    > 30,5 zł będę miał 170 minut do wszystkich i 2000 minut do Play/stacjonarne.

    Może nie do końca na temat. Od dawna jako firmowe telefony używam plusa, pół
    roku temu testowo przeniosłem jeden telefon firmowy do Play'a, na Fresha,
    aby móc bez problemu wrócić. Po dwóch miesiącach byłem spowrotem. Było to
    spowodowane:
    1. Problem z dzwonieniem Plus->Play, dzwoniący słyszał 'poza zasięgiem', a
    telefon był zalogowany, i mógł wykonywać połączenia. W drugą stronę problemu
    nie było.
    2. Szumy, trzaski podczas rozmów, niezależnie w którą stroną Play->Plus czy
    odwrotnie. Nie zawsze, ale często. Telefon używany w centrum Wrocławia.
    Sugeruję przejdź najpierw na Fresha, a dopiero po testach podpisuj lojalkę.

    a.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: