    Date: Thu, 13 Feb 2014 08:23:00 +0100
    From: Marcin N <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Pismo z GITD (wiadomo co)

    W dniu 2014-02-12 22:05, Czesław Wiśniak pisze:

    > Wygralem 3 sprawy w sadzie i w 1 sad zmniejszyl mandat z 200 na 100 (nie
    > bylem na rozprawie). Tylko w jeden sprawie w sadzie bylem 3x, a w 2 ani
    > razu !
    > Jesli uznam za stosowne to bede sie wloczyl i anacron niczego nie musi
    > polecac.

    > Staram sie od inteligentnych.

    > To powiedz jak drogi jest twoj czas, za ile bys sie sadzil ?

    Nie ma sensu facetowi tłumaczyć. Jest duża grupa takich, którzy
    racjonalizują sobie swoją uległość względem urzędników właśnie tym, że
    "mają jaja, żeby pokornie płacić". To taka podświadoma obrona swoich
    działań.

    Dodam, że ja wygrałem wszystkie 5 spraw fotoradarowych, jakie mi się
    trafiły w ostatnich latach. Ani razu nawet nie musiałem w tym celu wyjść
    z domu.

    --
    MN