  • Data: 2014-02-13 09:45:43
    Temat: Re: Pismo z GITD (wiadomo co)
    Od: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 13 Feb 2014 08:23:00 +0100, Marcin N wrote:

    > Nie ma sensu facetowi tłumaczyć. Jest duża grupa takich, którzy
    > racjonalizują sobie swoją uległość względem urzędników właśnie tym, że
    > "mają jaja, żeby pokornie płacić". To taka podświadoma obrona swoich
    > działań.
    >
    > Dodam, że ja wygrałem wszystkie 5 spraw fotoradarowych, jakie mi się
    > trafiły w ostatnich latach. Ani razu nawet nie musiałem w tym celu wyjść
    > z domu.

    Wybacz, ale ja to odbieram inaczej. Kozaczysz na drogach jeżdżąc
    ewidentnie za szybko - czekam na tłumaczenie, że wszystkie pięć pomiarów
    było wykonane z pięciokrotnym błędem po odbiciu sygnału od księżyca.

    Od płacenia mandatów uchylasz się za pomocą kruczków proceduralnych co
    tylko wzmaga u Ciebie brak szacunku do prawa. Skoro te pięć razy się
    udało, to uda się i następny, prawda?

    Niestety takie pogrywanie spowoduje, że prawo bardzo szybko zostanie
    mocno uszczelnione w taki sposób, że wszyscy dostaniemy po dupie.
    Wystarczy karanie w trybie administracyjnym i zamiast nam udowadniać
    winę, będziemy udowadniać że nie jesteśmy wielbłądami. Zapewniam Cię, że
    niezależnie od tego za jakich tumanów uważasz ludzi w rządzie - ta
    przepowiednia szybo się spełni. Po prostu tam nie siedzą debile i w końcu
    znajdą sposób na to, żeby takich kozaczków przykrócić.

    Wiesz ile razy ja zapłaciłem za fotkę z FR w ostatnich latach. _Zero_
    razy. Dlaczego zero razy? Bo nie zapierdalam w miejscach, gdzie się nie
    zapierdala. Np. w miastach. Faktycznie miękki siusiak ze mnie bo w ten
    sposób postępuję. Chociaż niektórzy tutaj twierdzą, że życie to walka i
    trzeba zapierdalać i okradać państwo jak się da, zanim to ono Ciebie
    okradnie.

    Tomek