  • Data: 2016-03-02 04:59:41
    Temat: Re: Pierwszy samochód do 13 tys
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Tomasz Stiller k...@l...eu.org ...

    > Pierwsze: Czy samochód jest zarejestrowany na Pana? Jedyne
    > interesujące nas odpowiedzi to: tak, albo nie, to samochód
    > żony/dziecka. Wszelkie wójki, szwagry, ciocie to już podejrzana
    > sprawa. Handlarze w zdecydowanej większości przypadków nie rejestrują
    > samochodów a siebie.

    Ja sprawdzam "czy handlarz" w taki sposób:
    - dzien dobry, dzwonie z ogłoszenia w sprawie samochodu.
    - tak?
    - co moze mi Pan o nim powiedziec?

    I tutaj włascicel zacznie opowiadac a handlarz zapyta: ale o ktory samochód
    chodzi?

    Aczkolwiek ja handlarzy nie odwalam, po prostu zwiekszam czujnosc i na
    ogledziny jade ze znajomym mechanikiem ktory 70% aut odwala bez wsiadania
    :)

    No i staram sie nie jezdzic zbyt daleko chyba ze jakas wycieczka pod
    tytułem, jedziemy 200km i po drodze ogladamy 5 aut.