eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPierwszy samochód do 13 tys › Re: Pierwszy samochód do 13 tys
  • Data: 2016-03-02 06:38:31
    Temat: Re: Pierwszy samochód do 13 tys
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 01.03.2016 23:46, m4rkiz wrote:
    > "Pszemol" <P...@P...com> wrote in message
    > news:nb1eu1$f6k$1@dont-email.me...
    >> Zaproponuj jeszcze koszt jaki wynika z wpływu LPG na obniżenie
    >> trwałości silnika
    >
    > praktycznie rzecz biorac to mity

    NIe od końca mity, a powiedzmy zaszłości historyczne;)

    Kiedyś ilość gazu regulowało się srubką, więc jeden z drugim Janusze
    gazownictwa przykrecali śrubę, żeby mniej palił. No i rzeczywiście -
    panie "dobrze wyregulowany" palił tyle LPG co benzyny (oraz przy okazji
    zawory). Obecnie tak się nie da, bo sonda lambda wykryje, pójdą korekty
    i w efekcie po prostu samochód będzie jeździł na dużych korektach
    długoterminowych na plus, a w skrajnym wypadku zapali się check.

    Drugą rzeczą są zawory - nie wszędzie jest hydrauliczne kasowanie luzów,
    no to na LPG trzeba regulować ręcznie (tak jakby bez LPG nie należało).

    Po trzecie podobno LPG psuje pompę paliwową. Z tym, że nie LPG a
    użytkownicy, co cały czas jeżdzą na granicy rezerwy, bo przecież PB
    tylko na podpałkę. A że pompa chłodzona paliwem...

    Shrek.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: