eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmPentagram Combo 4-Core › Re: Pentagram Combo 4-Core
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: "Chris" <c...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Pentagram Combo 4-Core
    Date: Thu, 28 Nov 2013 15:11:57 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 79
    Message-ID: <l77ivd$qna$1@node2.news.atman.pl>
    References: <l75eij$tre$1@news.vectranet.pl> <l75it1$u10$1@node2.news.atman.pl>
    <l75ndb$gir$1@usenet.news.interia.pl> <l76tks$4nc$1@node2.news.atman.pl>
    <l772ni$62d$1@news.supermedia.pl>
    <1...@l...institute.com>
    <l7789p$fl3$1@node2.news.atman.pl> <l77ce4$2l3$2@node1.news.atman.pl>
    <l77d9v$kqp$1@node2.news.atman.pl>
    <52973d7d$0$2139$65785112@news.neostrada.pl>
    <l77gfl$o4l$1@node2.news.atman.pl>
    <52974a62$0$2281$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 194.56.211.10
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1385647917 27370 194.56.211.10 (28 Nov 2013 14:11:57
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 28 Nov 2013 14:11:57 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6090
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1051350
    [ ukryj nagłówki ]

    J.F nabazgrał(a):

    > Użytkownik "Chris" napisał w wiadomości
    > J.F nabazgrał(a):
    >>>> To zmień ustawę konsumencką, pentagram tego nie wymyślił.
    >>> Ustawa nie mowi ze w terminie 2 tygodni, tylko w terminie do 2 tygodni
    >>> (pominmy ze tak naprawde mowi jeszcze co innego).
    >> Dokładnie, mówi o ustosunkowaniu się do usterki czy uznają czy nie a nie
    >> o terminie rozliczenia, ten wedle ustawy może trwać i rok bo nigdzie nie
    >> ma zapisu do kiedy ma być rozliczona reklamacja.
    >>> Nie ma zakazu naprawic i odeslac wczesniej, czy stwierdzic ze
    >>> nienaprawialny od reki.
    >> A ty myślisz że taki serwisant ma jedną reklamację dziennie ??
    > 150 ponoc bylo, rozlozonych na kilka miesiecy :-P
    > Ja tam jednak mysle ze jak serwisant ma kolejke na dwa tygodnie, to za dwa
    > tygodnie
    > tez bedzie mial na dwa tygodnie, albo nawet na 15 dni :-)

    Bo tak jest że leży sprzęt xx dni i czeka na swoją kolejkę.

    > I zacznie sie naprawianie byle jak, skoro trzeba termin wyrobic.
    > A jeszcze mu kaza pismo ze stosunkiem wyslac w terminie, to bedzie mial
    > jeszcze mniej czasu na naprawianie.

    Nie wiem jak oni to robią ale jak dla mnie to idzie tak, dajemy 1/3 sprawne,
    1/3 pismo a reszta zobaczymy co się z tym da zrobić. a nóż może działa albo
    ma prostą usterkę :)

    > A mozna bylo od razu zatrudnic wiecej serwisantow, to by byli oblozeni na
    > 95% a nie 105%, ale kolejka miala by dzien.

    Ale wiesz że to są koszta ?? przecież serwis nie zarabia a tylko przynosi
    koszta, czym mniej pracowników tym mniejsze koszta a większy zysk.

    >> ja wysyłałem do eurorma hub hdmi i też czekałem prawie 3 tygodnie po czym
    >> dostałem test ok co jest niestety nie prawdą więc wiem co znaczy wqr. na
    >> nich :)
    > I niezadowolenie klienta rosnie. Ja juz mowie - nigdy wiecej Acera.
    > A wystarczylo byc troche bardziej elastycznym, ale gdzie tam ...

    Acera i Philipsa :)

    >>>> A teraz pomyśl co robią ludzie którzy reklamują np. wózki albo foteliki
    >>>> dla dzieci ?? 2 tygodnie bez wózka/fotelika.
    >>> Z telefonem jakby latwiej - teraz latwo o stary ..
    >> Dokładnie, poza tym bez tel się obejdę ale bez fotelika do auta już
    >> raczej nie.
    > Ale foteliki sie raczej nie psuja.


    Raczej ... powiem więcej, psują się te z górnej półki ja bym dał 1.500 za
    fotelik i potem miał leżeć 2 tyg w serwisie też bym się wqr ...

    > Choc to wk* - bubel ci sprzedali, a pieniadze 2 tygodnie przetrzymuja.

    Wiesz czemu tak jest ? koszta panie koszta .. jak byś miał w serwisie
    zamrożone parę milionów to też być na to patrzył inaczej.

    > Ale jest na to jedna rada - jak ci Eneulel pisze ze go zle potraktowali -
    > omijac Pentagram.

    Sam nie wiem, kiedyś mieli dobrą renomę teraz w sumie też bo patrząc na
    ilość sprzedanych i ilość reklamacji to dalej jest dobry sprzęt. Problem był
    taki że były problemy z serwisem po przejęciu marki przez Action i
    wystarczyło parę osób na forum które miały problem a smród został. Ja tam
    dalej uważam że tani sprzęt mają fajny a na 100000% lepszy niż gooclever czy
    modecom.

    > I inne rzeczy z dystrybucji Action tez ? :-P

    Tylko że 90% rynku to ich dystrybujcja choć ty nawet tego nie wiesz :)
    A sam serwis Action 70% serwisów rozlicza w 5 dni co jest ich produktem i
    nie ma serwisu w polsce który naprawia"" typu GB czy Asus to ich to wali a
    trzymać nie ma po co skoro i tak będą mieli rozliczone.

    --
    www.bezwypadkowy.net - Sprawdź historię auta i zobacz czy nie było wrakiem.
    www.automo.pl - Sprawdź VIN, wyposażenie, przebieg, historię wypadkową.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: