  • Data: 2013-11-28 15:36:38
    Temat: Re: Pentagram Combo 4-Core
    Od: "Chris" <c...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Eneuel Leszek Ciszewski nabazgrał(a):

    > "Chris" l77d9v$kqp$...@n...news.atman.pl
    > [Telefonu nie wymyślił Pentagram? A ja do tej pory
    > byłem pewny tego, że telefon to pomysł Pentagramu...]

    A co ma piernik do wiatraka ??

    > Fujitsu-Siemens (a raczej LetMeRepair) reperował mi notebook -- trwało
    > to kilka dni. Odejmując transport, można by powiedzieć, że na reperację
    > nie zostawili sobie czasu. :) (a jednak przysłali wydruk przeprowadzonych
    > testów -- testowanie musiało zabrać czas)

    Ciekawe jaki jest współczynnik zesputych notebooków do całej oferty
    pentagrama nie mówiac już że eurorma nie zajmuje się tylko firmą pentagram
    tylko prowadzi serwis wielu marek.

    > Serwis Acera (w Czechach) reperował mi netbook -- też
    > można to nazwać reperacją błyskawiczną.

    Super, wysłałem im laptopa z uszkodzoną grafiką, walił artefakty na ekran i
    po miesiącu oddali jako naprawiony"", nawet nie chciał się włączyć !!!
    miesiąc póżniej przysłali naprawiony (wymiana płyty głównej) łącznie 2
    miesiące bez laptopa.

    > Tym firmom konsumencka ustawa nie przeszkodziła.
    > [może złamali prawo?]

    Czytaj co pisze wyżej.

    > Wózki można mieć dwa -- dlaczego? Ano dlatego, że wartość użytkowa
    > wózka nie maleje drastycznie szybko wraz z upływem czasu. Telefon
    > komórkowy po 2 latach ma wartość problematyczną, podczas gdy
    > fotelik po 2 latach może być warty więcej, niż był wtedy,
    > gdy był kupowany.

    LOL widać że się nie znasz albo nie miałeś dzieci, miałem wózek Emaliungi za
    3.000 a po paru latach bo dałem go bratu ledwo sprzedałem do za 200zł

    > Mając małe dzieci, zazwyczaj warto mieć też znajomych z małymi
    > dziećmi. (choćby po to, aby dzieci miały towarzystwo do zabawy)

    A co to ma wspólnego z ilością fotelików/wózków ?? w 99.9999% jeden
    wózek/fotelik = jedno dziecko.

    > W razie czego fotelik można pożyczyć od nich -- smartfonu raczej
    > nie pożyczamy.

    No przecież pisałeś że warto mieć znajomych .. tobie nie pożyczą ?? WHY ??

    > Nie mam dzieci, ale IMO warto mieć nie jeden fotelik,

    Tylko po co ?? fotelik/wózek jest na 2-3 max do tego jak ktoś nie chce
    tandety za 200zł z marketu to są wysokie koszta i 99% rodzin nie stać na to
    żeby kupić drugi fotelik za 1.500 czy wózek za 2-3.000 tylko dla tego żeby
    stał 99.999999999% bez sensu.

    > Ale nijak nie widzę potrzeby kupowania naraz kilku smartfonów -- choćby
    > dlatego, że jak na razie nie stosuje się dublowania telefonicznych
    > numerów komórkowych. VoIPowy numer można mieć naraz na wielu
    > urządzeniach -- na dedykowanych bramkach, na kilku PeCetach,
    > na wielu smartfonach... Karta SIM z przypisanym do niej numerem
    > telefonicznym w danej chwili jest jedna. Zatem nie warto mieć
    > naraz kilku telefonów komórkowych.

    Tel. wymieniasz co jakiś czas a stary zostaje więc trzymaj jako backup i po
    problemie a jak nie to idziesz do MM i kupujesz za 100zł nówkę.

    > Telefon zazwyczaj jest nam potrzebny 24 godziny na dobę i 7 dni
    > w tygodniu. Z wożeniem dzieci tak nie jest. Jak już napisałem,
    > w pilnej sprawie można fotelik pożyczyć na godzinę czy na
    > dwie -- aby (na przykład) zawieźć dziecko do lekarza..

    Nie masz dzieci więc nie wypowiadaj się bo tylko się kompromitujesz .

> [...]
    > Albo jest dobry i spełnia swoje funkcje, albo jest bublem.
    > Nie ma tam cwanej elektroniki, nie ma miejsca na zepsucia...
    > Wadliwy (który potrafi wypiąć się w czasie hamowania?)
    > raczej warto wyrzucić do śmietnika razem z całym projektem.
    > Jedyne zepsucie, jakie można brać pod uwagę to zabrudzenie
    > fotelika przez dzieciaka. (na przykład w wyniku huśtania
    > dziecko może zwymiotować)
    > Inne zepsucia IMO dyskwalifikują taki fotelik.
    > A wózek dziecięcy? Co tam może popsuć się? Dziecko tak
    > mocno przeciąży wózek, że padną łożyska w kołach? ;)

    J/w nie masz pojęcia o temacie więc zostaw go i pisz na tematy na któych się
    znasz.

    > I wreszcie najważniejsze -- ja nie piszę o złej jakości, ale
    > o stosunku producenta do ludzkiego życia. Monster Pentagramu
    > najwyraźniej celowo pozbawia ludzi słuchu -- okalecza ludzi.

    Jakoś dostało to odpowiednie certyfikaty więc normy spełnia.
    Nie wiem co tam słychać bo nie mam pentagram ale tysiące ludzi nie
    narzekają.

    > Nie odnoszę się (w tym wątku) do jakości, choć uszkodzony
    > ekran (z żółtą plamką) w nowym telefonie też o czymś świadczy.
    > Pisanie o 3/4 GB RAMu, gdy telefon naprawdę ma tylko 1/2 GB RAMu
    > także nie jest chlubą. Nawet tester (nazwiska nie pamiętam, ale
    > mogę poszukać) pisze, iż na aplikacje mamy połowę z 4 GB pamięci
    > nieulotnej -- wg niego płowa z 4 GB to 1.1 GB? Dziwną arytmetykę
    > stosuje ten człowiek...

    Samsung też pisze 1GB/2GB a użytkownik dostaje DUŻO mniej, taj jest choć mi
    też się to nie podoba.