  • Data: 2013-11-28 16:15:00
    Temat: Re: Pentagram Combo 4-Core
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Chris" l77kih$sbm$...@n...news.atman.pl

    > To ok 1% więc niezbyt duża ilość.

    Ilością nie mierzymy telefonów.
    Pytanie pozostało bez odpowiedzi -- jeśli nie można
    liczyć uszkodzonych, skąd biorą się nienaprawialnie
    uszkodzone?

    > Ja nie mam takich danych więc nie pomogę a wymyślać nie będę.

    Więc jest tak jakoś:

    -- nie wymyślasz tych 150 sztuk
    -- nie liczysz popsutych sztuk
    -- wiesz, że na 13 tysięcy sztuk jest 150 stuk nienaprawialnych

    Skąd wiesz? Nie liczysz, nie wymyślasz...

    TAK :)

    Za sztukę złota nie kupię słuchu.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'