  • Data: 2013-11-28 15:11:57
    Temat: Re: Pentagram Combo 4-Core
    Od: "Chris" <c...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    J.F nabazgrał(a):

    > Użytkownik "Chris" napisał w wiadomości
    > J.F nabazgrał(a):
    > 150 ponoc bylo, rozlozonych na kilka miesiecy :-P
    > Ja tam jednak mysle ze jak serwisant ma kolejke na dwa tygodnie, to za dwa
    > tygodnie
    > tez bedzie mial na dwa tygodnie, albo nawet na 15 dni :-)

    Bo tak jest że leży sprzęt xx dni i czeka na swoją kolejkę.

    > I zacznie sie naprawianie byle jak, skoro trzeba termin wyrobic.
    > A jeszcze mu kaza pismo ze stosunkiem wyslac w terminie, to bedzie mial
    > jeszcze mniej czasu na naprawianie.

    Nie wiem jak oni to robią ale jak dla mnie to idzie tak, dajemy 1/3 sprawne,
    1/3 pismo a reszta zobaczymy co się z tym da zrobić. a nóż może działa albo
    ma prostą usterkę :)

    > A mozna bylo od razu zatrudnic wiecej serwisantow, to by byli oblozeni na
    > 95% a nie 105%, ale kolejka miala by dzien.

    Ale wiesz że to są koszta ?? przecież serwis nie zarabia a tylko przynosi
    koszta, czym mniej pracowników tym mniejsze koszta a większy zysk.

    > I niezadowolenie klienta rosnie. Ja juz mowie - nigdy wiecej Acera.
    > A wystarczylo byc troche bardziej elastycznym, ale gdzie tam ...

    Acera i Philipsa :)

    > Ale foteliki sie raczej nie psuja.

    Raczej ... powiem więcej, psują się te z górnej półki ja bym dał 1.500 za
    fotelik i potem miał leżeć 2 tyg w serwisie też bym się wqr ...

    > Choc to wk* - bubel ci sprzedali, a pieniadze 2 tygodnie przetrzymuja.

    Wiesz czemu tak jest ? koszta panie koszta .. jak byś miał w serwisie
    zamrożone parę milionów to też być na to patrzył inaczej.

    > Ale jest na to jedna rada - jak ci Eneulel pisze ze go zle potraktowali -
    > omijac Pentagram.

    Sam nie wiem, kiedyś mieli dobrą renomę teraz w sumie też bo patrząc na
    ilość sprzedanych i ilość reklamacji to dalej jest dobry sprzęt. Problem był
    taki że były problemy z serwisem po przejęciu marki przez Action i
    wystarczyło parę osób na forum które miały problem a smród został. Ja tam
    dalej uważam że tani sprzęt mają fajny a na 100000% lepszy niż gooclever czy
    modecom.

    > I inne rzeczy z dystrybucji Action tez ? :-P

    Tylko że 90% rynku to ich dystrybujcja choć ty nawet tego nie wiesz :)
    A sam serwis Action 70% serwisów rozlicza w 5 dni co jest ich produktem i
    nie ma serwisu w polsce który naprawia"" typu GB czy Asus to ich to wali a
    trzymać nie ma po co skoro i tak będą mieli rozliczone.