  • Data: 2013-11-28 15:20:14
    Temat: Re: Pentagram Combo 4-Core
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" napisał w wiadomości
    >Serwis Acera (w Czechach) reperował mi netbook -- też
    >można to nazwać reperacją błyskawiczną.

    O serwisie Acera lepiej nic nie pisz.
    Kupilem notebooka, windows chce zainstalowac od nowa.
    Zgrywam z partycji na plytki, instaluje - zwiesza sie.
    Dzwonie ... zamiast mi wyslac plytki, albo wystawic gdzies na FTP, to
    prosze go spakowac, przyslemy kuriera, nagramy co trzeba, po dwoch
    tygodniach odeslemy.
    I slowa dotrzymali.

    No i Acera dlugo jeszcze nie kupie. Takie mam zasady.

    >Pisanie o 3/4 GB RAMu, gdy telefon naprawdę ma tylko 1/2 GB RAMu
    >także nie jest chlubą.

    No, nie wiem jak to jest, ale czy nie jest tak ze telefon naprawde ma
    768MB zainstalowane, ale system i uslugi zajmuja 250MB, wiec program
    raportuje 500MB wolnego ?

    Co prawda MS sie na czym takim przejechal, ale to chodzilo o ten niby
    dysk - jak klient kupuje z dyskiem 64GB, to jest troche wk* gdy system
    zajmuje na nim 32GB.

    J.