  • Data: 2013-11-28 15:19:58
    Temat: Re: Pentagram Combo 4-Core
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Eneuel Leszek Ciszewski" l77itl$9je$...@n...news.atman.pl

    > Weź telefon sprzed paru lat -- do czego może przydać się?
    > Chyba do niczego. Telefony komórkowe są przeznaczone na
    > krótkotrwałą pracę, dzięki czemu są tanie. Po paru
    > latach są zwykle tak mocno popsute, że nie nadają
    > się do pracy.

    > Obok tego parametry -- po paru latach taki telefon jest
    > bezużyteczny z powodu słabego CPU i małej ilości pamięci...

    Ja zużywałem cudze telefony -- ale ja prawie nie korzystam z telefonu
    komórkowego. Gdy po jakimś czasie oddałem te telefony, ich właściciel
    nie mógł z nich korzystać. (a chciał, jako że jego komórka został mu
    skradziona i chciał zaczekać z kupnem nowej do końca umowy) Telefony
    były niby sprawne, ale korzystać normalnie (jak z nowych i sprawnych)
    z nich raczej nie można było.

    Ja korzystałem, bo miałem małe wymagania co do telefonów
    a były to zwykłe komórki, nie smartfony z GPSem, WiFi itd...

    Na 3 używane -- żaden nie może być uznany za sprawny.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'