  • Data: 2013-11-28 15:56:04
    Temat: Re: Pentagram Combo 4-Core
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Chris" l77jjc$rbb$...@n...news.atman.pl

    > Mam jako backup Nokię N95 i wygląda jak nowa a swoje lata ma, mam jak by co jeszcze
    SE K750 :)
    > Do wykonania połączenia telefonicznego nic więcej nie potrzeba a SMS czy MMS też
    bez problemu da się wysłać/odebrać, zdjęcia też
    > robi całkiem przyzwoite więc nie wiem gdzie widzisz problem.

    -- Niemożliwością jest, iż on je 4 tysiące kcal dziennie!
    -- Dlaczego?
    -- Bo jak można jeść codziennie tak dużo kartofli?

    Ja problem widzę, i opisałem ten problem -- brak mocy obliczeniowych.
    (słabe CPU, słabe/niedokładne odbiorniki GPS, małe ilości pamięci)
    Nie każdy jest prymitywem ograniczającym się do gadania i słania
    SMSów oraz MMSów...

    Przed dwoma laty pytano -- po co komu dwurdzeniowy CPU w smartfonie?
    Dziś też padają te pytania -- wówczas uważano, że dwa rdzenie w CPU
    smartfonu to zbyt wiele, dziś -- że to za mało.

    Ace Samsunga (kupiłem go latem 2012 roku) miał 190 MB pamięci
    na aplikacje (i naprawdę tyle miał -- tyle pokazywały programy
    diagnostyczne) a dzisiejsze tanie smartfony mają o 2 rzędy
    wielkości więcej.

    Przed rokiem zastanawiałem się nad tym, czy jeden rdzeń i 500 MHz
    to nie za mało -- dziś wiem, że 4 rdzenie i ponad 1 GHz to nie za dużo.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'