eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmPentagram Combo 4-CoreRe: Pentagram Combo 4-Core
  • Data: 2013-11-28 19:18:15
    Temat: Re: Pentagram Combo 4-Core
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Chris" napisał w wiadomości grup
    J.F nabazgrał(a):
    >>> A ty myślisz że taki serwisant ma jedną reklamację dziennie ??
    >> 150 ponoc bylo, rozlozonych na kilka miesiecy :-P
    >> Ja tam jednak mysle ze jak serwisant ma kolejke na dwa tygodnie, to
    >> za dwa tygodnie
    >> tez bedzie mial na dwa tygodnie, albo nawet na 15 dni :-)

    >Bo tak jest że leży sprzęt xx dni i czeka na swoją kolejkę.

    Ale koszt serwisu nie zalezy od dlugosci kolejki.
    14 dni czy 1 dzien - tyle samo czasu trwa naprawa/diagnoza.

    >> A mozna bylo od razu zatrudnic wiecej serwisantow, to by byli
    >> oblozeni na 95% a nie 105%, ale kolejka miala by dzien.
    >Ale wiesz że to są koszta ??

    10% wieksze przy tych liczbach. Ale poniewaz jak pisales serwis
    obsluguje 1% telefonow, wiec tak naprawde 0.1% wieksze.

    >przecież serwis nie zarabia a tylko przynosi koszta, czym mniej
    >pracowników tym mniejsze koszta a większy zysk.

    A o ile spada zysk z powodu niezadowolonego klienta ?

    >> Choc to wk* - bubel ci sprzedali, a pieniadze 2 tygodnie
    >> przetrzymuja.
    >Wiesz czemu tak jest ? koszta panie koszta .. jak byś miał w serwisie
    >zamrożone parę milionów to też być na to patrzył inaczej.

    deczko nie rozumiem ... jakbym mial wydawac klientow pare milionow w
    ciagu kilku dni a nie tygodni, to rozumiem ze to koszta :-)
    Ale jesli czas lezenia w serwisie was boli, to czemu go nie skrocicie
    ?

    >> Ale jest na to jedna rada - jak ci Eneulel pisze ze go zle
    >> potraktowali - omijac Pentagram.
    >Sam nie wiem, kiedyś mieli dobrą renomę teraz w sumie też bo patrząc
    >na ilość sprzedanych i ilość reklamacji to dalej jest dobry sprzęt.
    >Problem był taki że były problemy z serwisem po przejęciu marki przez
    >Action i wystarczyło parę osób na forum które miały problem a smród
    >został. Ja tam dalej uważam że tani sprzęt mają fajny a na 100000%
    >lepszy niż gooclever czy modecom.

    Ale w praktyce wazniejsza jest obsluga klienta niz jakosc sprzetu :-P

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: