  • Data: 2013-11-28 16:03:02
    Temat: Re: Pentagram Combo 4-Core
    Od: "Chris" <c...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Eneuel Leszek Ciszewski nabazgrał(a):

    > "Chris" l77jjc$rbb$...@n...news.atman.pl
    > -- Niemożliwością jest, iż on je 4 tysiące kcal dziennie!
    > -- Dlaczego?
    > -- Bo jak można jeść codziennie tak dużo kartofli?

    stare :)

    > Ja problem widzę, i opisałem ten problem -- brak mocy obliczeniowych.
    > (słabe CPU, słabe/niedokładne odbiorniki GPS, małe ilości pamięci)
    > Nie każdy jest prymitywem ograniczającym się do gadania i słania
    > SMSów oraz MMSów...

    Tu przesadzasz troszkę, funkcją telefonu jest dzwonienie i tego nie
    zmienisz.
    Poza tym obrażasz miliony ludzi tel. używają zgodnie jego celem czyli
    dzwonienie.

    > Przed dwoma laty pytano -- po co komu dwurdzeniowy CPU w smartfonie?
    > Dziś też padają te pytania -- wówczas uważano, że dwa rdzenie w CPU
    > smartfonu to zbyt wiele, dziś -- że to za mało.
    > Ace Samsunga (kupiłem go latem 2012 roku) miał 190 MB pamięci
    > na aplikacje (i naprawdę tyle miał -- tyle pokazywały programy
    > diagnostyczne) a dzisiejsze tanie smartfony mają o 2 rzędy
    > wielkości więcej.

    Miałem HTC DesireHD swego czasu TOP tel ale po czasie jako smartfon jest za
    wolny do dodatków jak internet, gry co nie zmienia faktu że do podstawowych
    funkcji jak tel jest dalej ok.

    > Przed rokiem zastanawiałem się nad tym, czy jeden rdzeń i 500 MHz
    > to nie za mało -- dziś wiem, że 4 rdzenie i ponad 1 GHz to nie za dużo.

    Dziś mam SGS3 i też uważam że za wolno choć zmieniły się preferencje co do
    używania telefonu.