eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmPentagram Combo 4-CoreRe: Pentagram Combo 4-Core
  • Data: 2013-11-28 21:14:15
    Temat: Re: Pentagram Combo 4-Core
    Od: Chris <x...@x...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2013-11-28 19:18, J.F pisze:
    > Użytkownik "Chris" napisał w wiadomości grup
    > J.F nabazgrał(a):
    >>>> A ty myślisz że taki serwisant ma jedną reklamację dziennie ??
    >>> 150 ponoc bylo, rozlozonych na kilka miesiecy :-P
    >>> Ja tam jednak mysle ze jak serwisant ma kolejke na dwa tygodnie, to
    >>> za dwa tygodnie
    >>> tez bedzie mial na dwa tygodnie, albo nawet na 15 dni :-)
    >
    >> Bo tak jest że leży sprzęt xx dni i czeka na swoją kolejkę.
    >
    > Ale koszt serwisu nie zalezy od dlugosci kolejki.
    > 14 dni czy 1 dzien - tyle samo czasu trwa naprawa/diagnoza.

    Czas obsługi reklamacji zależy od jej typu bo np. nie działa jest
    łatwiejsze do identyfikacji niż gubi zasięg raz na 5h ... :)

    >>> A mozna bylo od razu zatrudnic wiecej serwisantow, to by byli
    >>> oblozeni na 95% a nie 105%, ale kolejka miala by dzien.
    >> Ale wiesz że to są koszta ??
    >
    > 10% wieksze przy tych liczbach. Ale poniewaz jak pisales serwis
    > obsluguje 1% telefonow, wiec tak naprawde 0.1% wieksze.

    Ale ciągle są to koszta a dla firmy chcą zarabiać a nie płacić za
    kolejnych pracowników.

    >> przecież serwis nie zarabia a tylko przynosi koszta, czym mniej
    >> pracowników tym mniejsze koszta a większy zysk.
    >
    > A o ile spada zysk z powodu niezadowolonego klienta ?

    Niezauważalnie bo takich co są niezadowoleni i czytają grypy/fora jest
    margines co nawet tutaj widać, ile osób czyta grupę ?? niewielka ilość w
    porównaniu ze sprzętem w obiegu.

    >>> Choc to wk* - bubel ci sprzedali, a pieniadze 2 tygodnie przetrzymuja.
    >> Wiesz czemu tak jest ? koszta panie koszta .. jak byś miał w serwisie
    >> zamrożone parę milionów to też być na to patrzył inaczej.
    >
    > deczko nie rozumiem ... jakbym mial wydawac klientow pare milionow w
    > ciagu kilku dni a nie tygodni, to rozumiem ze to koszta :-)
    > Ale jesli czas lezenia w serwisie was boli, to czemu go nie skrocicie ?

    Ale ja nie pracuję dla pentagrama więc pytanie nie do mnie :)

    >>> Ale jest na to jedna rada - jak ci Eneulel pisze ze go zle
    >>> potraktowali - omijac Pentagram.
    >> Sam nie wiem, kiedyś mieli dobrą renomę teraz w sumie też bo patrząc
    >> na ilość sprzedanych i ilość reklamacji to dalej jest dobry sprzęt.
    >> Problem był taki że były problemy z serwisem po przejęciu marki przez
    >> Action i wystarczyło parę osób na forum które miały problem a smród
    >> został. Ja tam dalej uważam że tani sprzęt mają fajny a na 100000%
    >> lepszy niż gooclever czy modecom.
    >
    > Ale w praktyce wazniejsza jest obsluga klienta niz jakosc sprzetu :-P

    I tysiące userów są zadowolone a że trafi się jeden czy dziesięciu
    niezadowolonych na grupach/forum to margines.

    Ja jestem niezadowolony z orlenu to znaczy że firma zaraz straci
    wizerunek i tysiące klientów ?? :)

    --
    www.bezwypadkowy.net - Sprawdź historię auta i zobacz czy nie było wrakiem.
    www.automo.pl - Sprawdź VIN, wyposażenie, przebieg, historię wypadkową.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: