  • Data: 2013-11-28 16:09:08
    Temat: Re: Pentagram Combo 4-Core
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "J.F" 52975120$0$2289$6...@n...neostrada.pl

    > O serwisie Acera lepiej nic nie pisz.

    Ustalimy, że jest zły -- przegłosujemy?
    A może zalosujemy...

    Ja piszę to, co uważam za stosowne i opieram się o fakty.
    Mogę podać model netbooka, czas (z dokładnością do
    miesiąca) naprawy, mogę pokazać fotki netbooka...

    Ja piszę o sobie, o swoich przeżyciach, nie o ,,uznanych''.

    > Kupilem notebooka, windows chce zainstalowac od nowa.
    > Zgrywam z partycji na plytki, instaluje - zwiesza sie.
    > Dzwonie ... zamiast mi wyslac plytki, albo wystawic gdzies na FTP, to prosze go
    spakowac, przyslemy kuriera, nagramy co trzeba, po
    > dwoch tygodniach odeslemy.
    > I slowa dotrzymali.

    [pewnie znali Cię z grup dyskusyjnych i wiedzieli,
    że nie potrafisz tego ,,dokonać'' osobiście]

    Mnie serwis FS zaproponował przysłanie RAMki.
    Przez niedopatrzenie odesłano mi komputer bez jednej RAMki,
    Zadzwoniłem, przeprosili i zapytali, czy muszą własnoręcznie
    wkładać, czy może bym był na tyle wspaniałomyślny, że wstawiłbym
    samodzielnie... Przysłali bezzwłocznie.

    > No i Acera dlugo jeszcze nie kupie. Takie mam zasady.

    Mnie na parę dni przed końcem gwarancji padł dziwnie akumulator -- zgłosiłem
    to w ostatnim dniu gwarancji całego netbooka i pół roku po upływie gwarancji
    na ogniwa akumulatora. Serwis dał mi akumulator nowy, dwa razy pojemniejszy,
    który po 2 latach używania nie wykazuje zużycia. :)

    Mogli po prostu przysłać akumulator? Chcieli najpierw przetestować wszystko.

    I ja raczej wolę FS i Acera, niż Pentagram...

    > No, nie wiem jak to jest, ale czy nie jest tak ze telefon naprawde ma 768MB
    zainstalowane, ale system i uslugi zajmuja 250MB, wiec
    > program raportuje 500MB wolnego ?

    Raczej nie -- total to total. (a free to free)
    Ale (o co prosiłem wielokrotnie) każdy może pokazać specyfikacje
    swoich telefonów i efekty pracy programów diagnostycznych.

    > Co prawda MS sie na czym takim przejechal, ale to chodzilo o ten niby dysk - jak
    klient kupuje z dyskiem 64GB, to jest troche wk*
    > gdy system zajmuje na nim 32GB.

    Który system? IMO na W7S 32 GB to mało.
    Ale mimo tego, że to mało dla W7S -- programy raportują,
    iż całej pamięci na dysku jest tyle, ile podaje producent dysku.

    Podobnież z RAMem -- jeśli jest 1 GB, to tyle widać po zdjęciu
    pokrywki, tyle widać w programach diagnostycznych, i tyleż widać
    na opakowaniu czy w instrukcjach...

    Rozbieżności są na poziomie -- 1 KB to 1000 B czy 1024 B...
    Do tego dochodzą zapasowe części dysku -- IMO zawsze
    naprawdę jest więcej bajtów, niż producent obiecuje.

    (IMO nigdy nie jest tak, że producent dysku obiecuje 3/4 a daje 1/2)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'