  • Data: 2013-09-18 09:28:09
    Temat: Re: Patrz w lusterka, mercedesy są wszędzie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 16 Sep 2013 09:46:53 +0200, Artur Maśląg napisał(a):

    > Jaki masz problem? Przecież w takim ubezpieczeniu bez problemu
    > umieszcza się osoby, które nie posiadają pojazdu.

    No i oprocz zony dopisanej z automatu musze umiescic ojca, matke,
    brata, wujka, znajomego z pracy, bo im sie raz na 10 lat zdarza
    poprowadzic moj samochod.

    > W moim też.

    No coz, do tej pory nie zauwazylem splaszczania znizek, tylko raczej
    podnoszenie skladek, wiec cos tego mojego interesu nie widze :-(

    > http://dlakierowcow.policja.pl/portal/dk/807/47493/W
    ypadki_drogowe__raporty_roczne.html

    No i gdzie tam masz np korelacje wypadkowosci z mandatami za predkosc?

    Za to mozna wyczytac iz na skrzyzowaniach wilokrotnie czesciej
    zawinilo nieudzielenie pierwszenstwa niz niedostosowanie predkosci :-)

    > Masz rację, wydaje Ci się:>

    Opracuj scenariusz takiego wypadku, przelicz, zobaczymy co sie komu
    wydaje ...

    J.