-
Data: 2013-09-18 09:12:18
Temat: Re: Patrz w lusterka, mercedesy są wszędzie
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Dnia Sat, 14 Sep 2013 23:19:53 +0200, Artur Maśląg napisał(a):
> W dniu 2013-09-14 22:56, J.F. pisze:
>>>>> Pewnie tak. Rozumiem, ze ten Opel mial prawo do lewoskretu tylko wymusil
>>>>> pierwszenstwo ?
>>>> W zasadzie bez znaczenia - mial ustapic pierwszenstwa, a mercedes
>>>> pewnie i tak nie wiedzial czy z przeciwka mozna skrecac czy nie, ani
>>>> nie zwalnial tam gdzie mozna :-)
>>> Kierowca Mercedesa miał w nosie przepisy, że o zdrowym rozsądku
>>> nie wspomnę.
>> Ale my tu o Oplu -
> Nie, Ty o Oplu.
>> mial prawo skrecac czy nie - bez znaczenia, liczy
>> sie to czy to prawidlowo zrobil :-)
> Miał.
Bez znaczenia :-)
Jakby skrecil z zachowaniem ostroznosci nawet na zakazie, to by
wypadku nie bylo :-)
No chyba ze kierowca merca dobrze by wiedzial ze tam jest zakaz, wiec
sie rozpedzil w tym miejscu, bo wiedzial ze mu nic nie grozi.
No i pracowal w ZD przy znakach, wiec mial pewnosc ze od wczoraj sie
nie zmienilo :-)
>>>> Podobnie mozesz niezauwazyc kogos kto nie skakal, tylko normalnie
>>>> jechal prawym pasem. No, szybciej niz normalnie.
>>> A takie numery w mieście w innych krajach to się PJ zabiera.
>>> To większość przeciętnych inaczej skutecznie leczy.
>> A za nieumiejetne skrecanie nie zabieraja ? Widac powinni.
> Tutaj nie ma nieumiejętnego skręcania.
No jak nie ma, skoro sa trzy trupy ?
>> Nie musialo byc duzo szybciej aby doprowadzic do wypadku.
>> A moze srodkiem kapelusz jedzie 50/70 i zaslania widok na jadacego z
>> dopuszczalna predkoscia.
> Jak zwykle teoretyzowanie bez pojęcia o lokalizacji itd.
> Tak jest 50km/h, gęste zabudowania i mało kto tam nawet te
> 70 jedzie.
Ale to ty generalizujesz i chcesz wszystkim szybko jadacym PJ zabierac
niezaleznie od miejsca.
I to czemu ? Bo jeden taki skrecic bezpiecznie nie potrafil.
>>>> a tu wlasnie mamy kwestie czy skrecajacy mial wystarczajaco duzo
>>>> wolnego miejsca do wykonania manewru ?
>>> Miał.
>> Nie widziales, a piszesz :-)
> W tym przypadku mnie musiałem widzieć wypadku na własne oczy.
Ale gwarantujesz ze opel mial kilometr wolnego miejsca, tylko ze merc
jechal z nadswietlna ...
>>>> 130/70 to znow nie tak duzo
>>> Żarty sobie robisz - to jest bardzo dużo. O mieście już nie
>>> wspomnę.
>> O tyle nie duzo, ze jakbys jechal tak aby jadacemu 70 ustapic
>> pierwszenstwa, to jadacy 100 powinien dac rade sie zatrzymac, a jadacy
>> 130 wyhamowac do tylu ze nie byloby zadnego trupa, albo nawet obrazen
>> w ludziach. I wymuszajacy powinien miec pretensje do siebie za swoj
>> styl jazdy
> O czym Ty bredzisz?
Nie wiesz ? przeczytaj jeszcze raz.
I jeszcze raz. Az zrozumiesz.
>> No ale jesli obowiazuje 50, to juz przestaje byc "niecale 2x za
>> szybko".
> Aha, a niecałe 2x to już tylko trochę szybciej?
Aha :-)
>>> Taaaa. Zakładając, że częściej jeżdżą tacy artyści to w ogóle nie
>>> należałoby skręcać w lewo w gęstej zabudowie :>
>> Przez 3 pasy ruchu ? Cos w tym jest.
>> Na kursie powinni uczyc ze trzeba widziec pustke na wszystkich pasach,
>> na egzaminie sprawdzac, a kierowcy powinni pisac pisma do prezydenta
>> zeby wywalic tego inzyniera, co tam fazy do lewoskretu w swiatlach nie
>> zaprojektowal.
> Kocham takie teoretyzowanie dla zasady - skręca się w takich
> sytuacjach nie przy pustce (choć jak patrzę po niektórych
> podejsciu, w tym Twoim, w ogóle nie skręcać, bo się trafi
> tylko taki 2x jadący), a w sytuacji gdy oceniamy, że zdążymy.
No i jak poprawnie zalozysz ze zdazysz jesli inni jada ponizej 70,
to taki jadacy 100 zdazy zahamowac.
No chyba ze akurat sms czyta ... no coz, macie pecha :-)
> Za tym mamy dwa artykuły PoRD - 3 i 4. Na idiotów w stylu
> kierowcy Mercedesa niestety nie mamy lekarstwa (wykomnując
> manewr).
Po cos te trzy pasy tam sa, wiec zakladam ze duzo samochodow jezdzi.
W godzinach normalnego ruchu zapewne o odpowiednia luke na trzech
pasach byloby trudno.
Wiec/ale tu sa swiatla ... ale bez lewoskretu nadal trzeba wlasciwie
ocenic sytuacje. A tego najwyrazniej zabraklo.
>> Tylko uwazajcie zebyscie nie skonczyli jak we Wroclawiu - po
>> optymalizacji ruchu zakaz skretu w lewo przez kilometry :-)
> Na szczęście kultura w DC jest wyższa.
Watpie. Poza tym to nie sprawa kultury, bo kiepsko sie widzi przez dwa
pasy samochodow.
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 18.09.13 09:28 J.F.
- 18.09.13 10:30 Artur Maśląg
- 18.09.13 10:42 Artur Maśląg
- 18.09.13 11:38 J.F
- 18.09.13 11:54 Artur Maśląg
- 18.09.13 12:08 J.F
- 18.09.13 12:42 Artur Maśląg
- 18.09.13 15:51 J.F
- 18.09.13 17:43 Artur Maśląg
- 18.09.13 19:46 J.F
- 18.09.13 20:17 Artur Maśląg
- 18.09.13 20:30 Marek Dyjor
- 18.09.13 20:54 Artur Maśląg
- 18.09.13 23:28 J.F.
- 19.09.13 10:27 Gotfryd Smolik news
Najnowsze wątki z tej grupy
- PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- ceny OC
- Re: ceny OC
- Re: ceny OC
- ranking wyciszenia, głośność, hałas przy 130 km/h, na postoju, przy przyspieszaniu
- Pies z kulawą nogą nie kupi twojego elektryka
- "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- jakie małe auto duże w środku :-)
- Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
Najnowsze wątki
- 2025-02-06 PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- 2025-02-05 ceny OC
- 2025-02-05 Re: ceny OC
- 2025-02-05 Re: ceny OC
- 2025-02-07 Smar do video
- 2025-02-06 Litowe baterie AA Li/FeS2 a alkaliczne
- 2025-02-07 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-02-07 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-07 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-02-07 Warszawa => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-07 Gliwice => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2025-02-07 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-02-07 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-02-07 Dęblin => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-02-07 Bieruń => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie flo