eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyRe: [PIĄTEK?] ITD + Policja ścigały się 20 km z spieprzającym tirmenem :) › Re: [PIĽTEK?] ITD + Policja œcigały się 20 km z spieprzajšcym tirmenem :)
    From: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: [PIĽTEK?] ITD + Policja œcigały się 20 km z spieprzajšcym tirmenem
    :)
    Date: Tue, 05 Jul 2011 21:33:53 +0200
    <iusuor$d6n$1@node2.news.atman.pl> <iusuu3$g1j$1@inews.gazeta.pl>
    <iusv7h$e3u$1@node2.news.atman.pl> <iut050$jvf$1@inews.gazeta.pl>
    <b...@4...com>
    <iut1li$gnr$1@node2.news.atman.pl> <iut1vk$pof$1@inews.gazeta.pl>
    <iut2ep$hig$1@node2.news.atman.pl> <iut3ob$7bf$1@mx1.internetia.pl>
    <iut78r$n7n$1@node2.news.atman.pl> <iut959$49d$1@mx1.internetia.pl>
    <iuta38$ndg$1@inews.gazeta.pl> <iutac9$ob6$1@inews.gazeta.pl>
    <iutied$gn8$1@inews.gazeta.pl> <iuud5t$ksk$1@inews.gazeta.pl>
    <iuv1b3$t74$1@inews.gazeta.pl> <iuvfde$gi1$1@inews.gazeta.pl>
    <iuvfu6$idg$1@inews.gazeta.pl> <iuvhnj$i2t$1@mx1.internetia.pl>
    <iuvhmo$17t$1@node2.news.atman.pl> <5...@p...pl>

    > Wielokrotnie. Na A4 i kawałku A18.

    Obstawiam, że bor, albo "pościg". No w życiu nie widziałem
    karetki czy to R czy transportu jadącej więcej jak 140 km/h. A
    wielokroć wyprzedzałem na A pojazdy mrugające dyskoteką.

    > Może za mało jeździsz autostradami?

    Może ...

    > On zwalniaj poniżej dozwolonej - wyprzedzałem i jechałem dozwoloną. On
    > znowu mnie wyprzedzał i dawał swoje 150+. A ja znów za nim :)

    To taką zabawę miałem na ósemce z prywatnym ambulansem ... w
    deszczu w nocy. Lecę swoje, doganiam karetkę ... ta się ciągnie
    lewym pasem ... po kilkudziesięciu sekundach wyprzedzam marudera
    lewym, i ... masakra, przeciwmgielne+mijania+długie+bomby. Więc
    w gaz ile wlezie by się oddalić. Jako, że ja zatrzymywałem się
    na światłach, on podganiał, ja ruszałem żwawo, i tak 80
    kilometrów jazdy z długimi w lusterkach, ale ja nie o tym :P

    Nigdy nie zdarzyło mi się być wyprzedzanym na A przez pojazd
    uprzywilejowany (nie mylić z uprzywilejowany inaczej).

    --
    Jak ja kurwa nienawidzę PH (DH) z parametrem PAR niższym niż 50 %
    KURWA !!!