  • 1. Data: 2011-07-04 19:51:37
    Temat: Re: [PIĄTEK?] ITD + Policja ścigały się 20 km z spieprzającym tirmenem :)
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    04 Jul 2011 17:49:54 GMT, w <4e11fd42$0$2447$65785112@news.neostrada.pl>, to
    <t...@a...xyz> napisał(-a):

    > begin Artur Maśląg

    > Ciekawe co byś powiedział, gdyby ta ciężarówka podczas tego super pościgu
    > staranowała jakiś przystanek.

    A jeżeli ktoś będzie biegał po mieście z karabinem, to lepiej go nie drażnić,
    bo może zacząć strzelać?

  • 2. Data: 2011-07-04 19:54:35
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-07-04 19:51, r...@k...pl pisze:

    > A jeżeli ktoś będzie biegał po mieście z karabinem, to lepiej go nie drażnić,
    > bo może zacząć strzelać?

    Inaczej - jak po mieście będzie biegał wkurwiony tygrys
    bengalski, czy inny jakiś głodny - do ustrzelenia go lepiej
    wziąć kogoś, kto "umi szczelać", a nie byle krawężnika co nie
    rozróżnia łapiducha w białym kitlu od wkurwionego tygrysa.

    --
    Jak ja kurwa nienawidzę PH (DH) z parametrem PAR niższym niż 50 %
    KURWA !!!

  • 3. Data: 2011-07-04 19:57:20
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

> [...]
    > inny jakiś głodny - do ustrzelenia go lepiej wziąć kogoś, kto "umi
    > szczelać", a nie byle krawężnika co nie rozróżnia łapiducha w białym kitlu

    To od czego mamy tą policje?
    I co ma do tego pościg busem z prędkościami bliskimi 50km/h?

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 4. Data: 2011-07-04 20:02:24
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    > To od czego mamy tą policje?
    > I co ma do tego pościg busem z prędkościami bliskimi 50km/h?

    No zupełnie nic. Pomijam, że sama akcja ciężarówki była
    niebezpieczna. Ale krokodyle nie tyle "zwiększali" agresję
    uciekiniera, ale sami swoją jazdą stwarzali zagrożenie. No
    chyba, że miałem zwidy czytając o "poprzednim" pościgu w
    wykonaniu busa.

    No staaaaary ... ja się w szybszych zakrętach w roomsterze
    zastanawiam czy się na bok nie wydupcy, a co dopiero takim
    autkiem jakim jeżdżą krokodyle.

  • 5. Data: 2011-07-04 20:18:04
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    > No staaaaary ... ja się w szybszych zakrętach w roomsterze zastanawiam czy
    > się na bok nie wydupcy, a co dopiero takim autkiem jakim jeżdżą krokodyle.

    najwyraźniej masz znikome doświadczenie w prowadzeniu busów (a z rumsterem
    to już lekko przesadziłeś..)

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 6. Data: 2011-07-04 20:33:27
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 4 Jul 2011 20:18:04 +0200, Kuba (aka cita) wrote:

    >najwyraźniej masz znikome doświadczenie w prowadzeniu busów (a z rumsterem
    >to już lekko przesadziłeś..)

    Ma doswiadczenie w driftowaniu Zukiem .. wiec nie rozumiem czemu
    narzeka busa. Te bydlaki potrafia pojechac znacznie szybciej niz 90.

    No i tym razem praktyka dowodzi ze pojechali bez wypadku.

    A scigany .. no coz, nie scigac to tez zle.
    A naslac helikopter i wystawic rachunek - jakze tak - bez
    wczesniejszej umowy ?

    J.

  • 7. Data: 2011-07-04 20:41:54
    Temat: Re: [PIĽTEK?] ITD + Policja ?cigały się 20 km z spieprzajšcym tirmenem :)
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    > Ma doswiadczenie w driftowaniu Zukiem .. wiec nie rozumiem czemu
    > narzeka busa. Te bydlaki potrafia pojechac znacznie szybciej niz 90.

    oni tak, ale wanna nie.. a skoro ją gonili, to raczej nie przekroczyli 90..

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 8. Data: 2011-07-04 20:44:01
    Temat: Re: [PIĽTEK?] ITD + Policja œcigały się 20 km z spieprzajšcym tirmenem :)
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-07-04 20:33, J.F. pisze:

    > Ma doswiadczenie w driftowaniu Zukiem .. wiec nie rozumiem czemu
    > narzeka busa. Te bydlaki potrafia pojechac znacznie szybciej niz 90.

    Zgadza się, ale żuk "stabilnie" zachowuje się w ostrym zakręcie
    dopiero po utracie przyczepności na tylnej osi. Do czasu kiedy
    nie sunie bokiem, a trzyma się jezdni w mocnym łuku człek
    odruchowo gładzie się na "przeciwległą" bo przekonany jest, że
    żuk zara wypierdoli fikołka.

    > No i tym razem praktyka dowodzi ze pojechali bez wypadku.

    A Gdyby poszli na grzyby ?

  • 9. Data: 2011-07-04 20:49:21
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

> [...]
    > trzyma się jezdni w mocnym łuku człek odruchowo gładzie się na
    > "przeciwległą" bo przekonany jest, że żuk zara wypierdoli fikołka.

    no i wypierdolił kiedyś?
    Jak widzisz strach ma wielkie oczy, a żeby wywrócić Żuka, czy Transita
    trzeba zbiegu okoliczności i specyficznych warunków.
    Owszem, łatwiej to położyć niż osobówke, ale nie jest to znów aż takie
    realne zagrożenie... inaczej już dawno wszystkie autbusy lażałyby po
    rowach..

    > A Gdyby poszli na grzyby ?

    to może zostawiliby niezabezpieczony samochód, który staczając sie ze
    wzniesienia rozjechałby małą dziewczynke z zapałkami..

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 10. Data: 2011-07-04 20:49:49
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

> [...]
    > a trzyma się jezdni w mocnym łuku człek odruchowo gładzie się na
    > "przeciwległą" bo przekonany jest, że żuk zara wypierdoli fikołka.

    Jak to napisał Kuba - masz małe doświadczenie w prowadzeniu busów.
    Jak tak narzekasz na zachowanie Żuka, to spróbuj z Nysą - atrakcje
    gwarantowane.

    > A Gdyby poszli na grzyby ?

    To byś nie miał o czym pisać...